فستیوال ابرخودروها همزمان با برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۲۰

بروزرسانی در: جمعه 28 آبان 00 ساعت 13:37
فستیوال ابرخودروها همزمان با برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت 2020

نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی یا همان دیترویت ۲۰۲۰ امسال قرار است با چهار روز فستیوال خیابانی در مرکز شهر دیترویت شروع به کار کند. برگزارکنندگان نمایشگاه می گویند در این فستیوال قصد دارند به ابرخودروهای ایتالیایی و بریتانیایی بپردازند.

در این فستیوال که Motor Bella نام دارد، بیش از ۱۰۰ ابر خودرو از ۱۲ برند مختلف شامل فراری، لامبورگینی، رولز رویس، آلفارومئو، استون مارتین، مک لارن و لوتوس حضور خواهند داشت. گفته می‌شود خودروهای این جشنواره را خود شرکت‌ها، نمایندگی‌ها و برخی کلوب های خودرویی تأمین خواهند کرد.

در سال‌های اخیر، همیشه این هفته آماده شروع به کار نمایشگاه خودروی دیترویت بودیم. ولی دست اندرکاران این نمایشگاه تصمیم گرفتند از امسال آن را به تابستان و ماه ژوئن منتقل کنند تا بتوان از مزایای هوای گرم آن فصل برای جلب مخاطبان بیشتر به نمایشگاه استفاده کرد. مدیران نمایشگاه می گویند از ساحل رودخانه دیترویت در فصل تابستان به خوبی می‌توان علاوه بر برگزاری فستیوال‌های مختلف مانند Motor Bella برای رونمایی خودروها در فضای باز استفاده کرد. در نمایشگاه سال قبل دیترویت شاهد برخی رونمایی‌های مهم مانند تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۰ و نسل جدید فورد اکسپلورر بودیم، ولی عدم حضور برخی برندهای معروف مانند فولکس واگن، بی ام و، مرسدس بنز و مزدا نیز کاملاً محسوس بود. این اتفاق که برخی خودروسازها ترجیح می‌دهند در نمایشگاه‌ها شرکت نکنند این روزها بسیار مشاهده می‌شود. مثلاً بی ام و، مرسدس بنز و آئودی تصمیم گرفته‌اند در نمایشگاه خودروی نیویورک امسال حضور نداشته باشند.

مقامات نمایشگاه خودروی دیترویت می گویند فراری در نمایشگاه امسال با مجموعه‌ای از خودروهای خود، مراسمی ویژه در پیاده روی پشت هتل شینولا برگزار خواهد کرد. این اتفاق از این جهت اهمیت زیادی دارد که فراری سال‌ها بود در نمایشگاه خودروی دیترویت حضور پیدا نمی‌کرد. دیگر برندهایی که برنامه‌های این چنینی مانند فراری دارند می‌توان به بنتلی، جگوار، لندرور، مازراتی و مینی اشاره کرد. در جشنواره خیابانی Motor Bella تراک های غذا و فروشندگان خیابانی نیز حضوری فعال خواهند داشت.

فستیوال Motor Bella بین ۵ تا ۸ ژوئن برگزار خواهد شد و یکی از هفت ایونت مختلفی است که در طول برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۲۰ قرار است شاهد آن باشیم. گفته می‌شود امسال در نمایشگاه دیترویت شاهد رونمایی حداقل ۲۰ خودرو خواهیم بود که اکثریت آن‌ها در فضای بیرونی انجام خواهند شد.

autoblog

منبع: Z4Car

بیشتر بخوانید : 

نمایشگاه خودرو لوس آنجلس ۲۰۲۱

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar