خلاصه ای از نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۲۱ + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 28 آبان 00 ساعت 13:48
خلاصه ای از  نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس 2021 + تصاویر

نمایشگاه خودروی لس آنجلس این هفته برای اولین بار بعد از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا برگزار شد و مملو از اخباری بود که در ادامه لیست ۱۵ خودروی جذاب این نمایشگاه را به همراه تصاویر می آوریم، با Z4Car همراه باشید.

۱- کانسپت هیوندای SEVEN

کانسپت جدید هیوندای یعنی  Hyundai Seven قرار است به عنوان پیش نمایشی برای یک شاسی بلند الکتریکی برای برند Ioniq عمل کند. این خودرو بیشتر از اینکه بتواند یک خودروی تولید انبوه باشد بیش از حد مفهومی است که اگر نمونه تولیدی در آینده چیزی شبیه به این کانسپت باشد واقعا حیرت انگیز است و طبق شنیده ها انتظار داریم همین اتفاق نیز بیفتد!

۲- کانسپت کیا EV9

هیوندای SEVEN تنها شاسی بلند برقی بزرگ و جسور در لس آنجلس امسال نیست. کیا نیز کانسپت مخصوص به خود را دارد که جعبه ای شکل است و EV9 نام دارد.

۳- کیا اسپورتیج HEV 2023

همانطور که وعده داده شده بود، کیا اسپورتیج HEV مدل ۲۰۲۳ رونمایی شد. پیشرانه هیبریدی اسپورتیج HEV، این شاسی بلند کامپکت را به قوی ترین نسخه موجود اسپورتیج تبدیل می کند که سال ۲۰۲۲ به فروش میرسد.کیا اسپورتیج HEV از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربو و یک موتور الکتریکی ۴۴ کیلوواتی بهره میبرد که در مجموعه قادر به تولید ۲۲۶ اسب بخار است. کمپانی کیا هنوز گشتاوری برای این خودرو ارائه نکرده است اما اساساً باید مانند سورنتو HEV باشد که دارای همان پیشرانه اصلی است و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند که این اعداد نسبت به ۱۸۷ اسب بخار موتور پایه ۲.۵ لیتری یک پله بهتر است.

۴- رنج روور ۲۰۲۲

یکی از جذاب ترین و خاص ترین اس یو وی های نمایشگاه خودرو لوس آنجلس همین رنج روور ۲۰۲۲ است که نسبت به نسخه های قبل تغییرات چشمگیری در آن قابل مشاهده است.

۵- فیسکر Ocean

فیسکر خودروی جدید Ocean EV را با پیش نمایش عمومی در ساحل Manhattan و حضور در خود نمایشگاه به نمایشگاه خودروی لس آنجلس آورده است. فیسکر می گوید که قیمت Ocean از ۳۷۴۹۹ دلار شروع می شود. تریم اسپورت از یک موتور ۲۷۵ اسب بخاری بهره میبرد که چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد و ۴۰۰ کیلومتر برد تخمینی را طی می‌کند. همچنین زمان ۰-۱۰۰ تا صد آن چیزی در حدود ۷ ثانیه می باشد.

۶- تویوتا bZ4X 2023

این سومین باری است که تویوتا از خودروی برقی جدید خود رونمایی می کند. پیشرانه نسخهٔ دیفرانسیل جلو دارای یک موتور الکتریکی با ۲۰۴ اسب بخار قدرت مجهز است که در حدود ۸.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. نسخهٔ چهارچرخ محرک دارای دو موتور است که هرکدام ۱۰۹ اسب بخار قدرت داشته و روی یکی از محورها نصب شده‌اند. مجموع خروجی این دو موتور ۲۱۸ اسب بخار است. هرچند این نسخه با ۲ تن وزن، ۸۵ کیلوگرم از نسخهٔ محرک جلو سنگین‌تر است اما به لطف قدرت و کشش بیشتر، در مدت ۷.۷ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

۷- پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS 2022

این خودرو که از موتور ۹۱۱ GT3 بهره میبرد با مهندسی خاص و پیچیده ای که دارد حداکثر پرفورمنس و حداکثر لذت در یک جاده پرپیچ و خم را برای شما به ارمغان می آورد.

۸- پورشه کیمن GT4 RS Clubsport 2022

پورشه کیمن GT4 RS 2022 ممکن است از قبل مانند یک ماشین مسابقه ای به نظر برسد، اما ماشین مسابقه واقعی در واقع کیمن نسخه کلاب اسپرت جدید است. GT4 RS Clubsport بخرید و در هر مسابقه ای خواستید شرکت کنید !

۹- پورشه تایکان GTS اسپرت گرنتوریسمو ۲۰۲۲

در مورد عملکرد و مشخصات پیشرانه، تفاوت تایکان با نسخه‌های GTS سایر مدل‌ها در اینجاست که به طور معمول مدلهای معمولی از لحاظ پرفورمنس بیشتر نزدیک به مدل S هستند و کمی تفاوت در اسب بخار دارند ولی نسخه GTS توریسمو چیزی در حدود ۵۹۰ اسب بخار قدرت تولید میکند که حدودا ۱۳۰ اسب بخار بیشتر از نسخه ۴S قدرت دارد.

۱۰- نیسان آریا ۲۰۲۳

مسیر تولید نیسان آریا ۲۰۲۳ طولانی به نظرمیرسید اما گویا همه چیز برای سفارش و خرید نیسان آریا ۲۰۲۳ آماده است ! در حال حاضر، مدل پایه، Venture+ دیفرانسیل جلو است و قیمت آن از ۴۷۹۵۰ دلار شروع می شود و اگرچه مدل پایه آن است اما بیشترین برد را با ۴۸۲ کیلومتر دارد.

۱۱- دوج چارجر و چلنجر هل کت Redeye 2022

دو مدل ۲۰۲۲ Dodge Charger و Challenger SRT Hellcat Redeye Widebody Jailbreak که در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۲۱ به نمایش درآمدند که فوق العاده جذاب هستند. از نظر فنی این خودروها به یک پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژر مجهز هستند که هر کدام به جای ۷۹۷ اسب بخار، ۸۰۷ اسب بخار قدرت خواهند داشت!

eak مهمترین عنصر این است که اساساً به شما امکان می دهد از نقطه نظر سفارشی سازی دیوانه شوید و تعداد واقعاً دلهره آور ترکیب های شخصی سازی بالقوه را باز کنید. از نقطه نظر عملکرد، این به معنای ۱۰ اسب بخار اضافی از ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژر است. بله، نسخه های جیلبریک چارجر و چلنجر ردای هر کدام به جای ۷۹۷ اسب بخار، ۸۰۷ اسب بخار قدرت خواهند داشت.

۱۲- مزدا CX-50 2023

اگرچه مزدا هنوز جزئیات زیادی را در مورد CX-50 2023 شاسی بلند خشن و اخموی خود، مخفی نگه می‌دارد اما به طور کلی CX50 بزرگتر از CX5 موجود است!

۱۳- نیسان روگ ۲۰۲۲

نمایش روگ در نمایشگاه لوس آنجلس را نمیتوانیم یک رونمایی بدانیم چرا که قبلا نیز این را خودرو را با همین شکل و شمایل دیده ایم.

۱۴- سوبارو سولترا ۲۰۲۳

سوبارو سرانجام با عرضه Solterra اولین گام خود را به دنیای خودروهای الکتریکی برمی دارد. این کراس اووربه‌عنوان خودروی برقی قرار می‌گیرد که هر کاری را که سوبارو بنزینی انجام می‌دهد انجام می‌دهد، از جمله آنهایی که عاشق طبیعت گردی هستند!

۱۵- مولن Five

به مولن فایو سلام کنید. شرکت مولن مستقر در کالیفرنیای جنوبی در حال تولید یک کراس اوور الکتریکی لوکس است و رونمایی اولیه این خودرو به تازگی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس انجام شد. مانند بسیاری از استارت‌آپ‌های خودروهای برقی، کمپانی مولن ادعا می‌کند که قدرت زیاد و قیمت نسبتاً پایینی دارد. اینکه آیا مولن می‌تواند این ایده را به واقعیت خودروهای تولیدی برساند یا نه، داستانی کاملاً متفاوت است و سؤالی است که تنها زمان به آن پاسخ خواهد داد...

بیشتر بخوانید :

قدرتمندترین شاسی بلندهای آمریکا در سال  ۲۰۲۲

بهترین سدانهای اسپرت ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲

قیمت نیسان آریا ۲۰۲۳ از ۴۷۹۵۰ دلار شروع می شود

هیوندای کرتا ۲۰۲۲ با ظاهر یک مینی توسان رونمایی شد

پورشه تایکان GTS اسپرت توریسمو ۲۰۲۲ یکی از جذابترین استیشنهای برقی

گران ترین نسخه بی ام و ix چقدر قیمت دارد؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "خلاصه ای از نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۲۱ + تصاویر"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علی صدوق
مهمان

باسلام؛
نیسان آریا ،نظر انتخابی بنده است.