گران ترین نسخه بی ام و ix چقدر قیمت دارد؟

بروزرسانی در: یکشنبه 23 آبان 00 ساعت 22:31
گران ترین نسخه بی ام و ix چقدر قیمت دارد؟

بی ام و ix چند وقتی است به بازار عرضه شده است وحالا وقت آن است که گران ترین نسخه این شاسی بلند برقی جذاب را بررسی کنیم. شاسی بلند الکتریکی جدید BMW یک طلوع جدید هیجان انگیز برای برند BMW است. ساخت BMW iX با ترکیب آپشنهای زیر که در ادامه می آید به قیمت ۱۰۶۶۷۵ دلاری میرسد، حالا این آپشنها شامل چه مواردی هستند؟ در ادامه با Z4Car همراه باشید.

ب ام و iX در نسخه پایه از قیمت ۸۳۲۰۰ دلار شروع میشود پکیج اسپرت ۲۸۰۰ دلار قیمت دارد که برای اضافه کردن تریم بیرونی Shadowline، چرخ‌های ۲۱ اینچی و چراغ‌های روشن تیره عقب استفاده میشود. در مرحله بعد، وارد دنیای رنگ های بیرونی می شویم،  بی ام و شش رنگ استاندارد و دو رنگ سفارشی را ارائه می دهد که ۱۹۵۰ دلار قیمت بیشتر دارد. ما Aventurin Red Metallic فوق‌العاده را انتخاب کردیم تا ظاهر و هیجان بیشتری به iX بدهیم که در تصویر زیر مشاهده میفرمایید.

بی ام و ix 2022

بی ام و ix 2022

با پکیج iX Sport، می توانید از بین شش رینگ و لاستیک مختلف به صورت استاندارد و چهار رینگ و لاستیک سفارشی انتخاب کنید. ما چرخ‌های ۲۲ اینچی Aero Bi-Color را با هزینه اضافی ۹۵۰ دلاری انتخاب کردیم. در BMW iX سه رنگ مختلف از چرم مصنوعی به نام Sensatec  ارائه می شود، همچنین یک گزینه پارچه ای با ۵۰۰ دلار اضافی وجود دارد. ما چرم کامل سوراخ دار Castenea Chestnut را با هزینه ای به قیمت ۲۴۵۰ دلار انتخاب می کنیم. وقتی صحبت از تریم می شود، چاره ای نداشتیم و با تیتانیوم برنز استاندارد پیش رفتیم.

نمای داخلی بی ام و ix 2022

نمای داخلی بی ام و ix 2022

آپشنها جایی هستند که می توانید واقعاً قیمت BMW iX را بالا ببرید. ما بسته آپشن Premium را انتخاب کردیم که شامل موارد زیر است:
هداپ دیسپلی، ژست و کنترل صوتی BMW، دوربین داخلی، صداهای نمادین الکتریکی، هات اسپات شخصی ۵G، صندلی های جلو چند منظوره، سیستم کمی پارک و دوربین سه بعدی. همه اینها فقط با ۴۰۰۰ دلار عالی به نظر می رسد. سیستم صوتی هارمن کاردن نیز وجود دارد، اما BMW به شما این امکان را می دهد که با ۳۴۰۰ دلار اضافی به سیستم Bowers and Wilkens ارتقا دهید. ما گزینه‌های دیگری مانند پکیج هندلینگ داینامیک ، بسته تزئینی لوکس، بسته گرمای تابشی، صندلی‌های دارای تهویه و البته چراغ‌های لیزری BMW را برای تکمیل این آپشنها انتخاب کردیم.

بی ام و ix 2022

بی ام و ix 2022

چگونه BWM iX خود را سفارشی میکنید؟ آیا همه این امکانات اضافی سفارشی را دوست دارید یا ترجیح می دهید بیش از ۲۰۰۰۰ دلار صرفه جویی کنید و مدل پایه بی ام و iX را انتخاب کنید؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

4 دیدگاه ها برای "گران ترین نسخه بی ام و ix چقدر قیمت دارد؟"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مریم
مهمان

یعنی شما شک دارید که پراید بهتراست؟

Aras
مهمان

الان مسئولان ما می گویند پراید بهتر است

Emad
مهمان

*** چرا

۱۴۰۰۱۱۴۰۰۱۳۹۹۱۳۹۸
مهمان

محض ارا