قیمت انواع مدل هایلندر و هایلندر هیبریدی اعلام شد

بروزرسانی در: شنبه 23 آذر 98 ساعت 18:35
قیمت انواع مدل هایلندر و هایلندر هیبریدی اعلام شد

در حالی که تا چند هفته دیگر نسل جدید هایلندر قرار است وارد بازار شود، شرکت تویوتا قیمت گذاری این خودرو را هم برای مدل بنزینی و هم مدل هیبریدی اعلام کرده است. قیمت تویوتا هایلندر مدل ۲۰۲۰ از ۳۵ هزار و ۷۲۰ دلار با احتساب ۱۱۲۰ دلار هزینه نمایندگی برای تریم پایه L شروع می‌شود. خودروی تویوتا هایلندر هیبریدی مدل ۲۰۲۰ از تریم LE و بالاتر موجود بوده و قیمت پایه‌ای برابر با ۳۹ هزار و ۳۲۰ دلار دارد.

برای تریم های L، LE و XLE هایلندر و دو تریم LE و XLE هایلندر هیبریدی، آپشن سیستم دو دیفرانسیل به قیمت ۱۶۰۰ دلار عرضه شده است. در دو تریم لیمیتد و پلاتینیوم، سیستم دو دیفرانسیل روی همه پیشرانه‌ها قیمتی برابر با ۱۹۵۰ دلار دارد.

شرکت تویوتا حتی در تریم های پایه و ارزان قیمت این دو خودرو هم سیستم‌ها و آپشن های ایمنی مختلفی را به صورت استاندارد ارائه کرده است. در تریم L شاهد عرضه پکیج Toyota Safety Sense 2.0 هستیم که شامل مواردی مانند ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل هوشمند، هشدار خروج از خط، سیستم کمکی حفظ مسیر، نوربالای اتومات و سیستم تشخیص علایم جاده می‌شود.

از دیگر تجهیزات استاندارد این مدل می‌توان به رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی، سیستم تهویه مطبوع سه گانه، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۸ اینچی، چراغ‌های عقب و جلوی LED و سیستم ورود بدون کلید اشاره کرد. مواردی مانند اپل کارپلی، اندروید اتو، رادیو ماهواره‌ای SiriusXM، ویز و آمازون الکسا از جمله امکانات استاندارد تمام مدل‌های تویوتا هایلندر محسوب می‌شوند.

در تریم LE شاهد اضافه شدن مواردی مانند در عقب برقی، رادار نقطه کور، چراغ‌های مه شکن LED، فرمان و دسته دنده چرمی هستیم.

قیمت انواع مدل هایلندر و هایلندر هیبریدی اعلام شد

اگر تریم XLE را بخرید مواردی مانند صندلی برقی راننده قابل تنظیم در ۱۰ جهت، صندلی برقی سرنشین جلو قابل تنظیم در ۴ جهت، روکش چرم مصنوعی SofTex صندلی‌ها، گرم کن صندلی‌های جلو، صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتال ۷ اینچی، آینه الکتروکرومیک، باربند و مونروف برقی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

در تریم لیمیتد مواردی مانند رینگ‌های ۲۰ اینچی، نورپردازی محیطی کابین، مموری صندلی راننده، روکش چرم صندلی‌ها، کاور محفظه بار، در عقب برقی با قابلیت باز شدن بدون دخالت دست، پروژکتور چراغ‌های جلو، تزئینات چوبی کابین و سیستم صوتی  JBL به خودرو اضافه شده است.

نهایتاً با خرید تریم گران قیمت پلاتینیوم یک صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۲.۳ اینچی، چراغ‌های جلوی هوشمند، آینه دید عقب دیجیتال، صفحه نمایش هدآپ، گرم کن صندلی‌های عقب، مونروف پانوراما، سنسور باران و دوربین پارک به دست خواهید آورد.

تویوتا هایلندر مدل ۲۰۲۰ بنزینی قدرت مورد نیازش را از یک موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر خورجینی با ۲۹۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۶ نیوتن متر گشتاور تأمین می‌کند. این موتور به یک گیربکس هشت دنده اتومات متصل شده است. تمام نسخه‌های دو دیفرانسیل تریم های L، LE و XLE از یک سیستم واکنش گرا استفاده می‌کنند؛ خودرو تا زمانی که لغزش در یکی از چرخ‌ها تشخیص داده نشده دیفرانسیل جلو است و به محض مشاهده لغزش در یکی از چرخ‌ها، سیستم دو دیفرانسیل فعال می‌شود. دو مدل لیمیتد و پلاتینیوم به سیستم دو دیفرانسیل جدید با مبدل گشتاور دینامیک مجهز هستند که می‌تواند خروجی‌های متفاوتی را به چرخ‌ها ارسال نماید.

هایلندر هیبریدی از یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی و دو موتور الکتریکی که روی محور جلو نصب شده‌اند استفاده می‌کند و خروجی کلی پیشرانه آن ۲۴۰ اسب بخار است. نسخه‌های دو دیفرانسیل این خودرو یک موتور الکتریکی دیگر روی محور عقب خود دارند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar