قیمت پایه جنسیس G90 مدل ۲۰۲۰

سه شنبه 24 دی 98 ساعت 17:08
قیمت پایه جنسیس G90 مدل 2020

شرکت جنسیس بعد از رونمایی سدان G90 مدل ۲۰۲۰ در نمایشگاه خودروی لس آنجلس جزئیات قیمتی آن را اعلام نکرد. البته ما مطمئن بودیم که این خودرو اندکی در مقایسه با مدل ۲۰۱۹ که قیمت پایه‌ای برابر با ۷۰ هزار و ۳۴۵ دلار داشت گران‌تر خواهد بود. جزئیات قیمتی G90 جدید اکنون مشخص شده و شرکت، برای مدل ۳.۳T پرمیوم قیمت پایه ۷۳ هزار و ۱۹۵ دلاری را تعیین کرده که افزایشی ۲۸۵۰ دلاری را نسبت به مدل سال ۲۰۱۹ نشان می‌دهد. مدل ۵.۰ Ultimate نیز با افزایش ۱۸۵۰ دلاری، اکنون ۷۶ هزار و ۶۹۵ دلار قیمت دارد. به طور استاندارد خودرو دیفرانسیل عقب است و اگر قصد خرید آپشن دو دیفرانسیل داشته باشید، روی هر دو مدل باید ۲۵۰۰ دلار بیشتر هزینه کنید.

با اضافه شدن این آپشن به مدل ۴۲۰ اسب بخاری ۵.۰ Ultimate قیمت G90 به ۷۹ هزار و ۱۹۵ دلار می‌رسد و همان طور که احتمالاً خبر دارید، در این بازه قیمتی مردم تمایل بیشتری به خرید مدل‌های آلمانی دارند. جالب این که قیمت G90 مدل ۲۰۲۰ بالاتر از عدد مذکور نمی‌رود و ظاهراً همه آپشن ها محاسبه شده هستند. مواردی مانند صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، صندلی‌های جلو برقی قابل تنظیم در ۲۲ جهت، صندلی‌های عقب برقی قابل تنظیم در ۱۴ و ۱۲ جهت، سیستم سرگرمی صندلی‌های عقب با دو صفحه نمایش ۱۰.۳ اینچی، کروز کنترل هوشمند، مانیتور دید اطراف، رادار نقطه کور، سنسور پارک اولتراسونیک، هشدار ترافیک عقب، هشدار تصادف شاخ به شاخ، کمکی حفظ مسیر و یکی دو مورد دیگر به صورت استاندارد روی خودرو عرضه شده‌اند.

قیمت پایه جنسیس G90 مدل 2020

همین تجهیزات و آپشن ها روی مدل مجهز به موتور شش سیلندر خورجینی ۳.۳ لیتری نیز البته با تفاوت‌هایی وجود دارد. به عنوان مثال در این خودرو خبری از صندلی‌های برقی عقب و سیستم سرگرمی ویژه سرنشین‌های عقب نیست. با اضافه کردن آپشن دو دیفرانسیل، قیمت این مدل به ۷۵ هزار و ۶۹۵ دلار فزایش می‌یابد.

قیمت پایه جنسیس G90 مدل 2020

مدل پایه آئودی A8 با موتور شش سیلندر خورجینی ۳۳۵ اسب بخاری ۸۶ هزار و ۱۹۵ دلار است، قیمت پایه بی ام و ۷۴۰i با موتور ۳۳۵ اسب بخار از ۸۷ هزار و ۴۴۵ دلار شروع می‌شود و نهایتاً، مرسدس بنز S450 با موتور ۳۶۲ اسب بخاری خود قیمت پایه‌ای معادل ۹۵ هزار و ۱۵۰ دلار دارد. البته تمامی این قیمت‌ها برای مدل‌های تک دیفرانسیل بوده و همان طور که می دانید، هنگام خرید با اضافه شدن آپشن ها قیمت این آلمانی‌ها به میزان زیادی افزایش خواهد یافت. تنها رقیب جدی برای جنسیس G90 مدل ۲۰۱۹ با قیمت پایه‌ای مشابه سدان لکسوس آل اس ۵۰۰ است که قیمت پایه‌ای برابر با ۷۶ هزار و ۴۷۵ دلار دارد. البته این قیمت پایه تنها یک تله بازاریابی بوده و پکیج لاکچری ۱۲ هزار دلاری عرضه شده برای آن، صرفاً برخی از آپشن های G90 را به این سدان لوکس ژاپنی اضافه می‌کند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "قیمت پایه جنسیس G90 مدل ۲۰۲۰"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
خواب
مهمان

واقعا خیلی زیباست .من بروم بخوابم شاید تو خواب بتوانم سوار اینجور ماشینی بشوم .