رقابت لوکس‌ترین خودرو کره‌ای با بنز و BMW

بروزرسانی در: دوشنبه 22 آذر 00 ساعت 11:48
رقابت لوکس‌ترین خودرو کره‌ای با بنز و BMW

جنسیس، زیرمجموعه لوکس هیوندای، نسل جدیدی از لوکس‌ترین مدل خود را با هدف رقابت با لیموزین‌های آلمانی به بازار عرضه می‌کند. کارخانه کره‌ای هفته گذشته عکس‌هایی از مدل جدید G90 منتشر کرد و اعلام کرد که آن را سال آینده علاوه بر بازارهای جهانی در آمریکا هم خواهد فروخت.

هیوندای در سال ۲۰۱۵ زیرمجموعه جنسیس را به عنوان مارکی لوکس و مستقل از هیوندای تاسیس کرد. G90 که پیش از آن سدان لوکس و پرطرفدار هیوندای در بازار کره بود،‌ اولین مدلی بود که با نام جنسیس معرفی شد.

جنسیس می‌خواهد ظاهر محصولاتش همزمان با شیک بودن، اسپرت هم باشد و سانگ‌یوپ لی، مدیر طراحی جنسیس می‌گوید در G90 این ایده به بهترین شیوه اجرا شده است. چراغ‌های ماشین شبیه به مدل‌های دیگر جنسیس دو خط موازی است که نسبت به مدل‌های دیگر باریک‌تر است و روی بدنه و تا درهای جلو کشیده شده است.

جنسیس درباره قوای محرکه و امکانات لوکس ماشین اطلاعاتی منتشر نکرده و قرار است جزییات بیشتر در هفته‌های آینده و همزمان با آغاز پیش‌فروش ماشین منتشر شود.

خودروساز لوکس کره‌ای علاوه بر G90 دو مدل شاسی‌بلند و دو مدل سدان در محصولاتش دارد و به زودی اولین مدل کاملا الکتریکی خود را به بازار عرضه خواهد کرد. این شرکت می‌گوید تا سال ۲۰۳۰ همه مدل‌هایش را الکتریکی خواهد کرد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar