مک لارن ۷۶۵LT اسپایدر، سریع ترین خودروی اسپایدر مک لارن

بروزرسانی در: پنج شنبه 7 مرداد 00 ساعت 00:31
مک لارن 765LT اسپایدر، سریع ترین خودروی اسپایدر مک لارن

آیا از خرید مکلارن کوپه ۷۶۵LTجامانده اید؟ خب خبر خوب برایتان داریم و آن اینکه حالا مک لارن ۷۶۵LT نمونه اسپایدر معرفی شده است و به تعداد ۷۶۵ عدد موجود و هنوز همه آنها فروش نرفته است! مکلارن اسپلایدر به جز سقف جمع شونده هاردتاپ کربن تفاوت دیگری با نمونه کوپه ندارد.

مکلارن 765lt اسپایدر

مکلارن ۷۶۵lt اسپایدر سریع ترین خودروی کروک مکلارن است که از یک پیشرانه ۴ لیتری تویین توربو ۸ سیلندر بهره میبرد که قادر به تولید ۷۵۴ اسب بخار قدرت و ۷۹۹ نیوتن متر گشتاور است. مکلارن ادعا میکند ۰ تا ۱۰۰ و ۰ تا ۲۰۰ این اسپایدر جذاب به ترتیب ۲.۸ ثانیه و ۷.۲ ثانیه است و حداکثر سرعت آن ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت است. وزن مکلارن ۶۷۵LT اسپایدر ۱۳۸۸ کیلوگرم است که حدود ۴۹ کیلوگرم سنگین تر از نمونه کوپه و حدود ۸۰کیلوگرم سبک تر از ۷۲۰S اسپایدر است.

مکلارن 765lt اسپایدر

علت سنگین تر بودن مدل اسپایدر نسبت به نمونه کوپه استفاده از سقف فیبرکربنی جمع شونده است که میتواند در ۱۱ ثانیه و حداکثر تا سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت جمع و یا باز شود. پنجره عقب با توجه به اینکه به سقف کربنی اتصال نداره میتواند پایین کشیده شود و به همین جهت شما میتوانید از صدای گوش نواز اگزوز بیشتر لذت ببرید.

مکلارن 765lt اسپایدر

قیمت مکلارن ۷۶۵LT اسپایدر از ۳۱۰ هزار یورو شروع میشود که حدود ۳۰ هزار دلار از نمونه کوپه گران تر است.

منبع ترجمه : TOPGEAR

گالری تصاویر مکلارن ۷۶۵lt اسپایدر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar