میتسوبیشی اوتلندر رالی‌ آرت پلاگین رونمایی خواهد شد

سه شنبه 9 اسفند 01 ساعت 15:09
میتسوبیشی اوتلندر رالی‌ آرت پلاگین رونمایی خواهد شد

منابع ژاپنی از رونمایی میتسوبیشی اوتلندر رالی آرت پلاگین هیبریدی PHEV در سال ۲۰۲۴ میلادی خبر می‌دهند که توانی بالاتر از اوتلندر پلاگین هیبریدی فعلی خواهد داشت.

وقتی میتسوبیشی پس از سال‌ها در سال ۲۰۲۱ خبر از احیای زیربرند رالی آرت داد همه منتظر رونمایی از پرفورمنسی جذاب بودند که یادآور خاطرات گالانت و لنسر Evo در رالی باشد اما این انتظار با رونمایی برخی تزئیات خودروهای میتسوبیشی برای بسیاری از علاقه‌مندان خودروهای ژاپنی بیهوده بود.

یکسال پس از رونمایی از تزئیات رالی‌آرت برای پاجرو اسپورت و تریتون، نمایشگاه خودرو توکیو اتوسالن شاهد رونمایی از خودروی مفهومی ویژن رالی آرت بر پایه جدیدترین نسل اوتلندر پلاگین هیبریدی در کنار میتسوبیشی اکلیپس کراس رالی آرت بود.

میتسوبیشی اکلیپس کراس رالی آرت

میتسوبیشی اکلیپس کراس رالی آرت

حال برخی منابع رسمی ژاپنی خبر از رونمایی میتسوبیشی اوتلندر رالی آرت پلاگین هیبریدی PHEV در سال ۲۰۲۴ می‌دهند.

وبسایت BEST CAR گزارش داده است که میتسوبیشی در حال آماده‌سازی رونمایی از میتسوبیشی اوتلندر رالی آرت PHEV با سیستم تعلیق اصلاح شده، استحکام بدنه بیشتر و خروجی افزایش یافته با همان پیشرانه ۲.۴ لیتری است.

پیشرانه ۲.۴ لیتری میتسوبیشی اوتلندر پلاگین ۲۴۸ اسب بخار قدرت داشت در حالی که میتسوبیشی اوتلندر رالی آرت PHEV قادر به تولید ۲۸۶ اسب بخار قدرت در پی اصلاحات انجام شده روی موتور، خواهد بود.

این منبع قیمت میتسوبیشی اوتلندر رالی آرت PHEV را در بازه ۴۰ تا ۴۵ هزار دلار اعلام کرده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar