نگاهی به تغییرات نیسان لیف مدل ۲۰۲۰

شنبه 21 دی 98 ساعت 13:29
نگاهی به تغییرات نیسان لیف مدل 2020

شرکت نیسان مدتی پیش بود که از هاچ بک الکتریکی نیسان لیف مدل ۲۰۲۰ رونمایی کرد و در نگاهی اولیه به آن، این خودرو به روزرسانی های زیادی داشته که از جمله می‌توان به تجهیزات ایمنی و تکنولوژی اطلاعات سرگرمی آن اشاره کرد. همچنین قیمت مدل پایه نیسان لیف اس ۱۶۴۰ دلار بیشتر شده است.

در مدل جدید تکنولوژی نیسان Safety Shield 360 به صورت استاندارد روی همه مدل‌ها ارائه شده و اکنون مواردی مثل ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، سیستم هشدار خروج از خط و رادار نقطه کور و همچنین ترمز خودکار عقب روی تمامی نسخه‌های این خودرو وجود دارند. از دیگر تجهیزات قابل توجه این پکیج ایمنی و کمکی رانندگی می‌توان به هشدار تصادف شاخ به شاخ، سیستم هوشمند پیشگیری از خروج از خط و سیستم جلوگیری از تصادف از نقطه کور اشاره کرد. صفحه نمایش ۸ اینچی مدل لیف پلاس اکنون در همه تریم های خودرو به صورت استاندارد عرضه شده است. در لیف اس و اس وی مدل ۲۰۱۹ به ترتیب شاهد نصب صفحات نمایش ۵ و ۷ اینچی بودیم. یکی دیگر از مواردی که بالاخره به صورت استاندارد روی همه مدل‌ها ارائه شده اپل کارپلی و اندروید اتو است.

نگاهی به تغییرات نیسان لیف مدل 2020

در این خودرو برخی تغییرات دیگر شامل ایربگ های زانویی جدید راننده و سرنشین دیده می‌شود. نیسان همچنین می‌گوید صدای سیستم ایمنی عابر پیاده لیف به نام کانتو که برای هشدار به عابران پیاده طراحی شده را نیز از نظر تون صدا و میزان بلندی به روزرسانی کرده است. و نهایتاً یک رنگ بدنه جدید به نام Sunset Drive ChromaFlair در مدل ۲۰۲۰ قابل سفارش خواهد بود.

مدل پایه نیسان لیف ۲۰۲۰ که به پک باتری ۴۰ کیلووات ساعتی مجهز بوده و ظرفیت پیمایشی برابر با ۲۴۰ کیلومتر دارد در دو تریم اس و اس وی روانه بازار خواهد شد و مدل قوی‌تر لیف پلاس با ظرفیت پیمایش ۳۶۳ کیلومتری خود سه تریم به نام های اس، SV و SL دارد. قیمت پایه لیف اس از ۳۲ هزار و ۵۲۵ دلار شروع می‌شود که شامل ۹۲۵ دلار هزینه نمایندگی نیز هست. قیمت این خودرو در مقایسه با مدل ۲۰۱۹ معادل ۱۶۴۰ دلار افزایش یافته است. قیمت پایه لیف پلاس ۳۹ هزار و ۱۲۵ دلار بوده و در قیاس با سال پیش ۱۶۸۰ دلار گران‌تر شده است.

نگاهی به تغییرات نیسان لیف مدل 2020

شرکت نیسان آخرین بار در سال ۲۰۱۸ مدل پایه لیف را بازطراحی کرد تا ظرفیت پیمایش آن را به محدوده ۲۴۰ کیلومتر برساند. همچنین ژاپنی‌ها سال پیش بود که مدل قوی‌تر لیف پلاس را با یک پک باتری ۶۲ کیلووات ساعتی و موتور الکتریکی قوی‌تر و ظرفیت پیمایش ۳۶۰ کیلومتری رونمایی کردند. هر دو مدل جدید لیف هم اکنون در نمایندگی‌های شرکت در اکثر بازارهای جهانی حضور دارند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar