نگاهی به کلکسیون خودرویی دونالد ترامپ

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
نگاهی به کلکسیون خودرویی دونالد ترامپ

این روزها دونالد ترامپ هرکاری که انجام می‌دهد در صدر اخبار دنیا قرار می‌گیرد. در این که دونالد ترامپ در دنیا شخصیت محبوبی نیست کسی شکی ندارد، ولی ما در این مطلب قصد داریم نگاهی خودرویی به وی داشته باشیم. کلکسیون خودروهای دونالد ترامپ بدون شک یکی از بهترین کلکسیون‌های خودرویی دنیا محسوب می‌شوند. به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، ترامپ اجازه رانندگی ندارد، ولی نمی‌توان به راحتی از کنار کلکسیون خودروهای او عبور کرد.

همانند هر میلیاردر دیگری، دونالد ترامپ هم کلکسیونی از خودروهای شگفت انگیز دارد. کلکسیون خودروهای او شاید به اندازه کلکسیون جی لنو گران یا زیاد نباشند، ولی به قدری خوب است که هر عشق خودرویی را بتواند به خود جلب کند. با ما همراه باشید تا به بررسی برخی از بهترین مدل‌های کلکسیون خودروهای دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بپردازیم.

رولز رویس سیلور کلاد مدل ۱۹۵۶

وقتی شما یکی از ثروتمندترین افراد دنیا باشید، قطعاً به یک رولز رویس نیاز خواهید داشت. یا حداقل این چیزی است که دونالد ترامپ به آن اعتقاد دارد. شایعاتی وجود دارند که ترامپ از کمپانی رولز رویس خواسته تا یک سیلور کلاد به سبک مدل ۱۹۵۶ میلادی برای او بسازد. ما نمی‌دانیم این حرف چقدر صحت دارد، ولی اگر او مالک یک سیلور کلاد ۱۹۵۶ اورجینال باشد، خودروی او تا ۷۰ هزار دلار ارزش خواهد داشت.

کادیلاک آلانت مدل ۱۹۹۳

شانس این که شما حداقل یکی از این خودرو را در خیابان دیده باشید بسیار کم است. کادیلاک از سال ۱۹۹۳ ساخت این کانورتیبل لوکس را متوقف کرد. این خودرو جایی در گاراژ دونالد ترامپ برای خود خوش کرده و اگر در وضعیت خوبی قرار داشته باشد، قیمتی برابر با ۲۵ هزار دلار خواهد داشت.

مرسدس بنز SLR مک لارن مدل ۲۰۰۳

فقط به اسم این خودرو نگاهی بیندازید و به راحتی خواهید فهمید چرا این خودرو باارزش‌ترین مدل در کلکسیون دونالد ترامپ است! در اوایل قرن جاری میلادی، مرسدس بنز و مک لارن که جزو خودروسازهای افسانه‌ای دنیا محسوب می‌شوند، با همکاری هم خودرویی تولید کردند که توانست نظر خیلی‌ها را به خود جلب کند. SLR از یک موتور هشت سیلندر خورجینی با ۶۱۷ اسب بخار نیرو بهره می‌برد و حداکثر سرعتی بالای ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت داشت. در آن زمان این خودرو قیمت بسیار بالایی داشت و این روزها هم این موضوع چندان تغییری نکرده است. امروزه یک SLR اگر در وضعیت خوبی قرار داشته باشد ارزشی تا ۵۰۰ هزار دلار دارد.

شورولت کامارو ایندیاناپلیس ۵۰۰ مدل ۲۰۱۱

شورولت تعداد بسیار کمی از این نسخه مسابقه‌ای کامارو را تولید کرد، ولی نهایتاً فقط یکی از آن‌ها توانست در پیست بریک یارد حضور پیدا کند. این خودروی مسابقه‌ای رسمی شورولت یکی دیگر از مدل‌های جالب توجه کلکسیون دونالد ترامپ است. شورولت از ترامپ خواسته بود تا برای صدمین سالگرد برگزاری مسابقات ایندی ۵۰۰ پشت فرمان این خودرو بنشیند، اتفاقی که به دلیل برنامه کاری شلوغ ترامپ هرگز امکان پذیر نشد! ما هنوز اطلاع نداریم که آیا این خودرو هنوز در گاراژ ترامپ وجود دارد یا نه، ولی این خودرو از موتور هشت سیلندر خورجینی خود ۴۲۶ اسب بخار نیرو تولید می‌کرد.

مرسدس بنز S600 مدل ۲۰۱۵

این مرسدس را می‌توان یک لیموزین ریاست جمهوری برای کسانی که رئیس جمهور نیستند خواند. یک S600 استاندارد به خودی خود خودرویی فوق العاده است، چه برسد به قوی‌ترین و گران‌ترین نسخه آن! نسخه گارد S600 ضدگلوله بوده و در برابر انفجار مقاوم است و یک سیستم تهویه برای مواقع اضطراری دارد. این خودرو قطعاً در کلکسیون ترامپ جزو بهترین‌ها قرار می‌گیرد.

رولز رویس فانتوم مدل ۲۰۱۵

به لطف اندازه بسیار بزرگ این خودرو، فانتوم در شهر ۲۱ لیتر به ازای هر صد کیلومتر بنزین مصرف می‌کند! از نظر ما این موضوع خیلی برای ترامپ مهم نیست! بالاخره، این خودرو قیمت پایه‌ای برابر با ۴۰۷ هزار دلار دارد! کابین این خودرو در حین رانندگی کاملاً بی سروصداست، ولی نشستن پشت فرمان خودرویی با یک موتور دوازده سیلندر خورجینی ۴۵۳ اسب بخاری قطعاً بی سروصدا نخواهد بود.

کادیلاک اسکلید ۲۰۱۶

تا اینجای کار چند مدل مختلف اروپایی شامل دو مرسدس بنز و دو رولز رویس داشته‌ایم. یک مرسدس دیگر را در ادامه بررسی خواهیم کرد، ولی اینجا دونالد ترامپ تلاش کرده تا به نوبه خود برای نجات صنعت خودروی آمریکا که قولش را داده بود کاری کرده باشد. کسی نمی‌تواند منکر این موضوع شود که اسکلید یکی از بهترین خودروهای لوکس ساخت آمریکاست و قطعاً دونالد ترامپ وقتی سوار آن می‌شود از این موضوع نهایت استفاده را می‌برد.

مرسدس میباخ S600 مدل ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷

منظور ما از یک مرسدس دیگر دقیقاً همین مدل بود. میباخ تا همین چند وقت پیش برند مستقلی بود. این برند در سال ۲۰۱۲ تعطیل شد ولی در سال ۲۰۱۶ دوباره تحت عنوان مرسدس - میباخ بازگشت. این خودرو قطعاً یکی از بهترین‌های کلکسیون دونالد ترامپ است. همانند مرسدس S600، به طور کلی این خودرو یک لیموزین استاندارد با امکانات بسیار لوکس‌تر محسوب می‌شود. این خودرو ۲۰۰ هزار دلار قیمت دارد که با توجه به قیمت پایه نیم میلیون دلاری میباخ ۶۲ اس قبلی بسیار ارزان است.

تسلا رودستر

ما مدل سال تسلا رودستر ترامپ را نمی‌دانیم، این خودرو بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ در خط تولید قرار داشت، ولی حدس می‌زنیم که وی قطعاً یکی از نخستین مدل‌هایی که از خط تولید کمپانی خارج شده را خریداری کرده است. بدون توجه به سال تولید، رودستر یکی از بهترین‌های کلکسیون رئیس جمهور فعلی آمریکاست. مدل اورجینال این خودرو صفر تا صد را زیر ۵ ثانیه پر می‌کرد و حداکثر سرعتی برابر با ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت داشت. اگر ترامپ می‌خواهد یک رودستر دیگر به کلکسیون خود اضافه کند، می‌تواند نسل دوم این مدل که سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد را پیش خرید نماید.

چاپر Orange County طلایی

حق با شماست، اینجا جای این یک مورد نبود! این یک خودرو نیست، ولی می‌توان آن را به عنوان یک مدل خاص در نظر گرفت که بسیار به سبک دونالد ترامپ می‌خورد. این موتورسیکلت چاپر Orange County سفارشی همه جایش طلایی است، یک لوگوی ترامپ روی کاور گیربکس دارد و نشان ترامپ روی موتور آن خودنمایی می‌کند. چاپر زیبای ترامپ بسیار لوکس هم هست و به راحتی می‌توان آن را در کلکسیون ترامپ، جای داد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

9 دیدگاه ها برای "نگاهی به کلکسیون خودرویی دونالد ترامپ"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مسعود
مهمان

کلکسیون ترامپ یه ماشینو کم داره اونم……….پراید ۱۵۱ است

حسین
مهمان

فقط کادیلاک

AMIRREZA
مهمان

این مرهم خوله ها این همه ماشین داره ولی چه فایده که کم یاب نیستن من اگه جای اون بودم حداقل یه دونه فراری ۲۵۰ gto خریداری می کردم.

عرفان
مهمان

رولز رویس فانتوم:/

امیرمهدی
مهمان

وقتی پراید نداره مگه میشه گفت کلکسیونر

رضا
مهمان

خدا نکشتت نمکدون

alizade
مهمان

فقط مرسدس بنز ولا غیر

Sadegh
مهمان

اعتقاد منم فقط همینه

Ashkan
مهمان

وقتی رولز رویس هست چرا بنز