ورود پر جسارت چری با اکسید

سه شنبه 11 دی 97 ساعت 10:57
ورود پر جسارت چری با اکسید

نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت به عنوان معتبرترین نمایشگاه خودرو جهان، در تابستان سال ۲۰۱۷ شاهد رویدادی از صنعت خودروسازی چین بود که همگان را متحیر کرد.

برند چری به عنوان بزرگترین صادرکننده خودرو از کشور چین و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در این کشور برند جدید و مدرن خود یعنی اکسید را معرفی کرد تا با خودروهای پرمیوم بازار به رقابت تنگاتنگ بپردازد.

اکسید، حاصل سرمایه گذاری‌های بزرگ چری در تحقیق و توسعه، ایجاد مراکز تحقیق در شانگهای، فرانکفورت و مرکز فناوری در آمریکا است، از طرف دیگر قرارداد همکاری مشترک چری با برند لوکس ساز جگوار لندرور هم تاثیرات خود را به خوبی در اکسید نشان داده است.

آخرین فناوری‌های روز و متد طراحی در اکسید به کار گرفته شده است تا محصولی معرفی شود که بتواند استانداردهای سختگیرانه بازار آمریکا و اروپا را پاس کرده و وارد این بازارها شود. در اصل می‌توان اکسید را پیام کمپانی چری به عنوان یکی از برندهایی نامید که به سرعت در حال حرکت و پیشرفت سریع است نامید که توانست یک خودروی کامل، لوکس و مدرن تولید کند.

این کراس اوور زیبا اولین محصول برند اکسید است که کمپانی چری کانسپت مدل‌های کراس اوور بعدی را هم در نمایشگاه‌های معتبر به عنوان اکسید کوپه معرفی کرده که یک خودروی مدرن برقی بوده و کاملاً توان رقابت با خودروهای لوکس ژاپنی و اروپایی را دارد.

اکسید را می‌توان ورود پر جسارت چری و استراتژی جدید این کمپانی برای ورود به سطح بالا و لوکس بازار خودرو نامید تا به زودی شاهد رفت و آمد خودروهای لوکس و با کیفیت این گونه برندها در اقصی نقاط جهان باشیم، اتفاقی که خیلی سریع رخ داد و شاید باورش کمی سخت باشد ولی به سرعت انجام خواهد پذیرفت.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar