فونیکس آریزو ۶ جی‌ تی در ایران

چهارشنبه 5 مهر 02 ساعت 10:59
فونیکس آریزو 6 جی‌ تی در ایران

از فونیکس آریزو ۶ جی‌ تی به عنوان سدان جدید مدیران‌خودرو رونمایی شد که این مدل در طراحی جلو الگوبرداری کاملی از مدل های لکسوس شده است. شرکت مدیران‌ خودرو سابقه عرضه سدان‌های جادار، به‌روز و محبوبی مانند‌ MVM 530 و MVM 550 را به بازار ایران دارد. 

نمایندگی‌های مدیران خودرو به تازگی خودرو فونیکس آریزو ۶ جی تی را برای عموم به معرض نمایش گذاشتند. این سدان جدید مدیران خودرو قرار است در زمستان سال جاری روانه بازار شود.

فونیکس آریزو ۶ جی تی از یک موتور ۱.۶ لیتری T-GDI بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۷ اسب بخار و گشتارو ۲۹۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ‌های منتقل می‌شود.

شتاب صفر تا صد این خودرو بین ۷.۵ تا ۸ ثانیه می باشد.

طول، عرض و ارتفاع آریزو ۶ جی تی به ترتیب ۴۷۱۰، ۱۸۲۹، ۱۴۹۰ میلی‌متر بوده و فاصله محوری آن نیز ۲۶۷۰ میلی‌متر است.

آریزو ۶ جی تی علاوه بر سامانه کنترل الکتریکی پایداری (ESC)، شش کیسه هوای ایمنی، سیستم نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب و جلوی خودرو، اکنون به امکانات ایمنی بیشتری چون ترمز اضطراری خودکار (AEB)، رادار تصادف از جلو (FCW)، سیستم نوربالا اتوماتیک (IHC)، سیستم کمکی کروز هوشمند (ICA)، کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)،، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA) مجهز شده است.

این خودرو احتمالا تا اواخر سال جاری به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar