مشتریان سراتو نگران تحویل این خودرو نباشند

بروزرسانی در: یکشنبه 13 مرداد 98 ساعت 11:12
مشتریان سراتو نگران تحویل این خودرو نباشند

قائم مقام مدیرعامل سایپا در بازاریابی و فروش با ذکر اینکه هیچ مشکلی در تحویل سراتوهای ثبت نامی نخواهیم داشت، گفت: پس از انتشار توقف تولید سراتو، شماری از مشتریان شرکت خودروسازی سایپا نگران خودروهای ثبت نامی خود شده‌اند که باید به این شرکت از هموطنان اطمینان خاطر بدهیم که خودرو آنها بدون مشکل تحویل خواهد شد.

مجید باقری اظهار کرد: تولید محصولات سراتو تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت و بر همین اساس تمام خودروهایی که قبلاً ثبت نام شده یا در طرح فروش فوری اخیر به مشتریان عرضه شده است، تا یک ماه آتی تحویل خریداران خواهد شد.

باقری در مورد فعال بودن فروش محصول سراتو در سایت اینترنتی شرکت خودروسازی سایپا هم گفت: فروش فوری سراتو از دو هفته پیش شروع شده و این اطمینان را می‌دهیم هموطنانی که در این طرح فروش اقدام به ثبت نام کرده یا می‌کنند، خودروی خود را در موعد مقرر تحویل خواهند گرفت.

لازم به ذکر است شرکت خودروسازی سایپا صبح دیروز شنبه از قطع همکاری کمپانی کیاموتورز و توقف تولید محصول سراتو تا پایان هفته جاری خبر داد ولی اعلام کرد که تولید این خودرو تا پایان این هفته ادامه خواهد داشت.

سایپانیوز

نقد و بررسی کیا سراتو آپشنال

بازار خودرو غیر قابل کنترل شده است

افت ۳۸ درصدی تولید خودرو تا پایان تیرماه

دومینوی خروج خودروسازان خارجی و توقف تولید محصولات آنها

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "مشتریان سراتو نگران تحویل این خودرو نباشند"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محمد امین
مهمان

لابد اینم داخل سازی میکنن با موتور پراید و شیشه عقب و آینه بغل دستی

مسلم
مهمان

بشنابید و بخرید چیزی که دیگه وجود ندارد……

کوروش وطن خواه
مهمان

راست میگه بابا پایینترین مدل سراتو را با آپشنهای خیلی کمتر از مدل وارداتی و تقریبا ۱۰ برابر قیمت جهانی با ترمزهای کاسه ای عقب که نمونه وارداتی دیسکیه را در پاچه شما فرو خواهند کرد ایران گاری و خرپا دزدترین و کلاه بردارترین تولید کننده ضایعات فلزی با تکنولوژی زمان شاه در خدمت ملت همیشه در صحنه ایران