آتش سوزی تعمیرگاه یک شرکت خودروسازی

پنج شنبه 26 اسفند 00 ساعت 16:41
آتش سوزی تعمیرگاه یک شرکت خودروسازی

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۱:۵۰ روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک تعمیرگاه خودرو، در جاده مخصوص، مسیر شرق به غرب، بعد از جاده کوهک، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن چهار ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل آتش سوزی یک تعمیرگاه بزرگ، متعلق به یکی از شرکت های خودرو سازی بود که در آن تعدادی اتوبوس، که بیشتر اتوبوس های ضایعاتی بودند نگهداری می شد.

ملکی اظهار کرد: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند مشاهده کردند چند اتوبوس که ظاهراً در حال بریدن بدنه آن ها بودند به دلیلی که احتمالا بی‌احتیاطی بوده دچار حریق شده بودند. به دلیل بادی که می وزید حریق به چند خودرو دیگر نیز سرایت کرده بود. زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند عوامل آتش نشانی همان تعمیرگاه نیز در محل حضور داشته و مشغول انجام عملیات بودند. آتش نشانان نیز از چند طرف عملیات را آغاز کردند.

وی افزود: در نهایت حدود ۱۳ یا ۱۴ دستگاه خودرو دچار حریق شد که اکثر آن‌ها ضایعاتی بودند و کاربری نداشتند. از آن جایی که آن محل فضای باز بود دود آن از دور قابل رویت بود.

به گفته وی، این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته و پس از اطفای حریق، آتش نشانان محل حادثه را به مسئولان تحویل دادند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar