آخرین وضعیت پرونده تخلفات در واردات خودرو

چهارشنبه 7 آذر 97 ساعت 16:47
آخرین وضعیت پرونده تخلفات در واردات خودرو

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: چند فرد از بخش دولتی در رابطه با پرونده واردات خودرو همچنان در بازداشت هستند.

غلامحسین اسماعیلی در مورد آخرین وضعیت پرونده تخلفات در واردات خودرو، گفت: این پرونده همچنان مفتوح است و افرادی از واردکنندگان و همچنین بخشهای دولتی همچنان در بازداشت هستند.

وی در جواب به این پرسش که آیا میثم رضایی آزاد شده است، گفت: این فرد همچنان در بازداشت است.

رئیس کل دادگستری استان تهران در جواب به این پرسش که پرونده تخلفات واردات خودرو همزمان با پرونده‌های سکه، ارز و واردات موبایل مفتوح شد، ولی چرا هنوز منجر به نتیجه نشده است، گفت: موضوع این پرونده گسترده‌تر است و بعضی اقدامات در خارج از تهران و در گمرکات بوده است.

اسماعیلی با ذکر اینکه این پرونده ابعاد گوناگونی دارد، افزود: بعضی از اعمال مجرمانه در این پرونده در خارج از تهران بوده است و به خاطر ارسال پرونده‌ها، کمی زمان می‌برد. به طور طبیعی تکمیل تحقیقات در این پرونده زمان بیشتری می‌گیرد.

چهارم شهریور ماه بود که سخنگوی قوه قضائیه در جواب به پرسشی مبنی بر اینکه بتازگی شنیده شده است «م. ر» متهم بزرگ واردات خودرو که از او به عنوان دست راست یکی از وزرا یاد می‌شود در راستای پرونده گذشته مرتبط با خودرو پیش از خروج از کشور بازداشت شده است، آیا این بازداشت از طرف قوه قضائیه بوده است یا نهادهای اطلاعاتی این فرد را دستگیر کردند، گفت: این فرد بازداشت شده است؛ حسب گزارش وزارت اطلاعات قصد خروج غیر قانونی را داشته است.

وی افزود: این فرد با حکم قضایی بازداشت شده است. به طور کلی هر بازداشتی با حکم قضایی است مگر موارد خاصی که سر صحنه باشد.

اژه‌ای ادامه داد: این فرد در بازداشت است و در حال خروج غیر قانونی بوده که وزارت اطلاعات این فرد را دستگیر می کندو در حال حاضر در اختیار بازپرس قرار دارد.

میثم رضایی علاوه بر پرونده مفتوح از طرف قوه قضائیه، شاکی‌های خصوصی زیادی هم دارد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar