آریزو۵ توربو، سدان جوان پسند مدیران خودرو

شنبه 9 اسفند 99 ساعت 11:23
آریزو۵ توربو، سدان جوان پسند مدیران خودرو

بیش از ۳ سال پیش در اواخر تابستان سال ۱۳۹۶ شرکت مدیران خودرو سدان شیک و جوان پسند خود را به موتور توربو معروف که در لوکس ترین خودروی خود یعنی تیگو۷ نیز به کار برده بود مجهز کرد تا دل مشکل پسندان و خریداران طرفدار سرعت و هیجان را به دست آورد.

 آریزو۵ هم طراحی شیک و هم اسپورت دارد و میتواند دل اقشار نوگرا و  طرفدار مدرنیته را بدست آورد.

با پرداخت قیمتی معقول در بازار فعلی در مقایسه با برخی خودروهای ایرانی یا دست دوم وارداتی سدانی را دریافت می دارید که به لحاظ ابعاد ما بین هیوندای اکسنت و النترا قرار دارد و دارای طراحی قوی و ماندگار می باشد که خودروهای اروپایی و کره ایی رابه مدیرانشما یادآوری می کند.

یکی از مزیت های بزرگ آریزو۵ اطاق جادار و فضای بار بسیار وسیع است که از این جهت با بسیاری از خودروهای بزرگتر از خود قابل قیاس است و برای ایرانیان جذاب.

آریزو۵ همواره طرفداران خاص خود را داشته  است و دارد و رضایتمندی بالایی از سمت مالکان دارد، طبق ارزیابی های صورت گرفته و بررسی نظر مشتریان، اکثر مشتریان از کیفیت خودرو و ایمنی آن رضایت کامل دارند.

بر طبق نظر مشتریان  آریزو۵ دارای موتوری با دوام و کم استهلاک  و قوی است و بدنه  و شاسی فولادی آن در تصادفات به خوبی از سرنشینان حفاظت می کند و از طرف دیگر هم اکنون می توان این خودرو را با پیش پرداخت ۴۰ درصد و اقساط تا سقف ۵ سال  با مدت زمان تحویل کوتاه مدت تهیه کرد که از این بعد مزیت اصلی این محصول در بازار حساب می شود.

از سوی دیگر برای این خودرو گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰.۰۰۰ کیلومتر در کنار ۲ سال یا ۶ نوبت سرویس رایگان هم در نظر گرفته شده  است.

عصر خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar