آغاز به کار نمایشگاه مرکزی بورگوارد در تهران

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
آغاز به کار نمایشگاه مرکزی بورگوارد در تهران

گروه کیان موتور وارنا به عنوان نماینده رسمی بورگوارد در کشور، اخیراً نمایشگاه مرکزی خود را در دهکده المپیک تهران افتتاح کرده است و علاقه مندان می‌توانند هر روز برای بازدید BX7 و BX5 به این محل مراجعه کنند.

این گروه استانداردهای رسمی بورگوارد را در طراحی داخلی شوروم خود اجرایی کرده و ظاهر این ساختمان هم تماماً متعلق به نمادهای بورگوارد است. دفتر مرکزی بورگوارد و گروه کیان موتور وارنا نیز در طبقات همین ساختمان واقع شده و متقاضیان می‌توانند از طبقه همکف این ساختمان برای بازدید از خودروهای بورگوارد بهره مند شوند. هم اکنون یک دستگاه بورگوارد BX7 در ورودی شوروم قرار گرفته است و بورگوارد BX5 هم در قسمتی دیگر از این محوطه حضور دارد.

علاقه مندان به خودروهای بورگوارد هم می‌توانند از این پس برای مشاهده مدل‌های گوناگون این برند به شوروم مرکزی شرکت کیان موتور وارنا در تهران، بلوار المپیک، خیابان ۲۵، خیابان حسینی مراجعه نمایند.

هم اکنون BX7 قیمت ۲۹۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و بورگوارد BX5 قیمت ۲۳۹ میلیون تومان را در گروه کیان موتور وارنا دارد. بورگوارد BX7 یک شاسی بلند متوسط دو دیفرانسیل است که موتور دو لیتری ۲۲۴ اسب بخاری دارد. این خودرو گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری دارد و یک جعبه دنده شش دنده اتوماتیک قدرت آن را به چهار چرخ خودرو می‌رساند. امکاناتی مانند تهویه اتوماتیک سه نقطه‌ای، چراغ‌های جلو زنون، سنسور نور، سنسور پارک جلو و عقب، استارت دکمه‌ای، حافظه شخصی سازی، قفل دیفرانسیل برقی، ۶ کیسه هوا ۱۰ نقطه‌ای، سیستم کنترل پایداری، سنسور باد لاستیک، رادار نقطه کور، سیستم توقف خودکار، سامانه دید شب، سیستم صوتی تصویری، ۹ بلندگو، کروزکنترل، سقف پانارومیک، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، صندلی‌های الکتریکی جلو، ۷ صندلی، درب صندوق الکتریکی، گرمکن صندلی‌های جلو و… در BX7 وجود دارد. بورگوارد BX5 هم خودرویی کوچکتر از BX7 است. در بحث فنی موتور ۱٫۸ لیتری توربو بر روی BX5 نصب شده که نزدیک به ۱۷۸.۶ تا ۱۹۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۸۰ نیوتون متر تولید می‌کند. توان این موتور به دست یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک آیسین به چهار چرخ خودرو می‌رسد و توزیع این نیرو به وسیله سامانه i-AWD انجام می‌شود. این سیستم به طور الکتریکی با توجه به میزان فشار وارده بر هر چرخ از سطح جاده، مقدار نیرو معلومی را به چرخ مربوطه می‌رساند و با این کار در کنار کنترل ثبات حرکتی در BX5، پایداری آن را به طور مکانیکی تأمین می‌کند. در بحث امکانات رفاهی و ایمنی بورگوارد BX5 به سقف پانارومیک، استارت دکمه‌ای، سیستم فرمان کمکی الکتریکی، چراغ‌های زنون با چرخش در سر پیچ، دوربین ۳۶۰ درجه، سامانه کمکی پارک هوشمند، نمایشگر ۸ اینچی، تریم داخلی تمام چرم، گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی راننده برقی، ترمز پارک برقی، درب صندوق برقی، سنسور پارک جلو و عقب، کامپیوتر سفر، کروزکنترل، آینه وسط الکتروکرومیک، سنسور باد لاستیک، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، موس وسط، سنسور نور و باران و… مجهز است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar