آغاز طرح ویژه خدمات امداد نوروزی گروه بهمن

سه شنبه 14 اسفند 97 ساعت 16:11
آغاز طرح ویژه خدمات امداد نوروزی گروه بهمن

سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن از شروع طرح ویژه خدمات امداد نوروزی از ۲۸ اسفند ۹۷ لغایت ۱۶ فروردین ۹۸ به مدت ۱۸ روز خبرداد.

این طرح با همکاری ناوگان خودروهای امدادی کانون جهانگردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران و بالغ بر ۲۰۵۰ دستگاه خودرو امدادی در مراکز استانها و شهرهای کشور به مشتریان شرکت بهمن ارائه خدمات خواهد کرد.

در طرح امداد نوروزی شرکت بهمن، ۶۳ نمایندگی گروه بهمن موتور در ۵۴ شهر و ۴۸ پایگاه امداد رسانی ثابت در ۲۰ استان همراه با خودروهای امدادی جدید و امداد فنی و تخصصی گروه بهمن در ۴۱ نقطه استراتژیک و پر رفت و آمد در سراسر کشور در ایام نوروز به اجرا گذاشته خواهد شد.

گفتنی است طرح امداد نوروزی سال ۹۸ شامل خدماتی مانند، امداد در محل، حمل خودرو به نزدیکترین نمایندگی گروه بهمن موتور، سوخت رسانی، تعویض زاپاس و ارائه مشاوره فنی توسط کارشناسان می‌باشد و ارسال قطعات مصرفی و قطعات امدادی برای نمایندگی‌ها و پایگاه‌های امدادی و همچنین پشتیبانی تأمین و ارسال سریع قطعات درتمامی ایام طرح به طور شبانه روزی به نمایندگان کشیک نوروزی، از جمله ویژگی‌های بارز این طرح به شمار می‌آید.

لازم به ذکر است کلیه نمایندگی‌های کشیک در این ایام از ساعت ۸ صبح الی ۶ عصر آماده خدمات رسانی به مشتریان محترم می‌باشند.

همچنین مشتریان می‌توانند برای دریافت خدمات امدادی و یا بیان نظرات و پیشنهادهای خود در تمام ساعات شبانه روز با شماره ۴۸۰۲۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایند و یا به منظوراطلاع از لیست نمایندگی‌های شرکت کننده در طرح امداد نوروزی به لینک‌های زیر مراجعه کنند.

-لیست نمایندگی‌های خدمات پس از فروش گروه بهمن موتور در ایام نوروز ۹۸

-لیست پایگاه‌های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران

همچنین امسال شرکت بهمن در طرحی به بهترین عکس‌های ارسالی از طرف مشتریان که نمای خودروهای بهمن یا طرح خدماتی بهمن را توصیف کنند جایزه نفیسی ارائه خواهد کرد علاقمندان برای شرکت در این مسابقه عکسهای خود را از تاریخ اجرای این طرح (۲۸ اسفند ۹۷ تا ۱۶ فروردین ۹۸) به آدرس ایمیل [email protected] یا اینستاگرام BahmanMotorCo@ ارسال نمایند. در ضمن جزئیات مربوط به این مسابقه به زودی اعلام می‌گردد.

شایان توجه است که شرکت بهمن در سال پیش با شمار ۵۱ پایگاه امدادی خدمات در کشور مشغول بوده و امسال با همکاری و استفاده از شبکه امدادی کانون جهانگردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران تعداد پایگاه‌های ارائه کننده به خدمات را به ۲۰۵۰ ارتقاء داده است. خودروهای گروه بهمن در این طرح شامل کلیه سواری‌های شرکت بهمن موتور همچون مزدا ۳،B30، کاپرا ۲، لندمارک، کارا و ... است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar