آغاز مجدد تولید و تحویل محصولات سیف خودرو

چهارشنبه 6 آذر 98 ساعت 16:43
آغاز مجدد تولید و تحویل محصولات سیف خودرو

گروه سیف خودرو که بیش از دو سال است به عنوان شریک تجاری برند بیسو در ایران شناخته می‌شود که با خریداری و راه اندازی دوباره گروه خودروسازی مرتب دست به تولید خودروهای بیسو نموده است.

خودروهایی که در عین محدودیت در پیش فروش توانست با استقبال قابل توجهی از طرف مردم رو به رو گردد و حال پس از دوسال این خودرو ساز جوان چند ماهی است اقدام به تحویل خودروهای تعهد شده خود کرده است.

خودروهایی که از زمان اولین تحویل خود در خرداد ماه سال جاری توانست جهش قیمتی مناسبی در بازار داشته باشد. اگرچه در این مدت به خاطر مشکلات تحریمی انتقال ارز بین دو شریک تجاری و تغییرات مدیریتی در طرف چینی تحویل این خودروها به تأخیر افتاده بود. اما گویا مدیران سیف خودرو با پیگیری این مشکلات توانسته‌اند پس از تحویل چند سری خودروی بیسو از خرداد ماه سال جاری در هفته‌های اخیر تعداد قابل توجهی قطعات ckd  خودروهای بیسو را به کشور وارد کنند که هم اکنون روی خط تولید این شرکت صنعتی قرار گرفته و در روزهای آتی به خریداران تحویل داده خواهد شد.

البته در روزهای اخیر خبرهایی غیر رسمی از توافق سیف خودرو با شرکت ایتالیایی swm  که اخیراً با مشارکت شرکت برلیانس اقدام به تولید خودروهای سواری شاسی بلند در چین نموده است نیز در بعضی رسانه‌ها منتشر شده است که شنیده‌ها حاکیست سیف خودرو برای جلوگیری از تأخیر بیشتر در تحویل تعهدات خود پیشنهاد جایگزینی مدلی از این خودروها را هم به مشتریان خود داده است.

عصر خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar