آغاز پیش فروش محصولات بیسو از سه شنبه

بروزرسانی در: یکشنبه 11 آذر 97 ساعت 15:30
آغاز پیش فروش محصولات بیسو از سه شنبه

شاهین خدامی قائم مقام مدیرعامل سیف خودرو از آغاز پیش فروش خودرو BISU از پس فردا، سه شنبه خبر داد.

شاهین خدامی با اعلام این خبر گفت: دو خودرو T3 و T5 به عنوان محصول جدید سیف خودرو از فردا؛ دوشنبه به طور اینترنتی پیش فروش خواهد شد.

وی مبلغ قابل پرداخت برای پیش خرید خودرو T3 را ۹۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تحویل این خودرو از بهار سال آینده شروع خواهد شد.

خدامی همچنین زمان تحویل خودرو T5 را تابستان آینده اعلام و تصریح کرد: مبلغ قابل پرداخت برای پیش خرید این خودرو ۱۲۵ میلیون تومان خواهد بود.

آغاز پیش فروش BISU از سه شنبه

خدامی در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه در ابتدا در پی ساخت یک سایت جدید برای تولید این خودرو جدید بودیم گفت: بود ولی سپس تصمیم گرفتیم سایت مرتب رو با بیش ۶۰ سال سابقه خریداری و نوسازی کنیم.

قائم مقام سیف خودرو همچنین با ذکر اینکه مرتب خودرو ۲ سال کامل تعطیل بود گفت: تنها سیستم خدمات پس از فروش و شبکه نمایندگی‌ها را حفظ کرده بود.

او در ارتباط با برند بیسو هم گفت: بایک اینشیان از بزرگترین و صاحب تکنولوژی ترین کمپانی‌های چینی است که بیسو برند لوکس این کمپانی شمرده می‌شود.

خدامی ادامه داد: میزان داخلی سازی این خودرو در حال حاضر ۷ درصد است و به طور فول سی کی دی تولید می‌شود، ولی رسیدن به داخلی سازی ۲۰ درصد اصلاً دور از ذهن نیست و ما تا پایان سال جاری به این رقم خواهیم رسید.

در ادامه این مراسم داریوش ضیا، مدیر فروش و توسعه بازار سیف خودرو با ذکر اینکه سال ۹۷ در در بهترین حالت شاهد تولید یک میلیون دستگاه خواهیم بود گفت: در نتیجه میزان تقاضا در بازار برای خودروهای جدید وجود خواهد داشت و ما به همین خاطر تولید را با ظرفیت ۶ یا ۷ هزار دستگاه آغاز خواهیم کرد و در افق ۵ ساله به ۵۰ هزار دستگاه خواهیم رسید.

او همچنین تصریح کرد: در ابتدا با ۱۰ نماینده کار شروع خواهد شد و سپس به ۲۶ نماینده خواهد رسید.

ضیا میزان پیش فروش را ۱۴۳۱ دستگاه اعلام کرد که ۴۸۰ دستگاه T5 و مابقی T3 خواهد بود.

مشخصات فنی بیسو T5 + تصاویر

مشخصات فنی بیسو T3 + تصاویر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar