شکسته شدن رکورد تولید در زامیاد

یکشنبه 1 دی 98 ساعت 15:17
شکسته شدن رکورد تولید در زامیاد

تیراژ تولید شرکت زامیاد در صبح آخرین روز پائیز از عدد ۲۴هزار و ۱۷۵دستگاه گذشت، این عدد کل تیراژ تولید زامیاد در سال ۹۷ بوده است.

سیاست‌های راهبردی مدیران ارشد گروه سایپا، برنامه‌ریزی، تأمین به موقع قطعات، استفاده مناسب از ظرفیت‌های تولید و پشتیبانی به موقع موجب شد شرکت زامیاد بتواند ضمن تحقق رونق تولید، در روزهای پایانی آذرماه سال جاری، از رکورد تولید سال ۹۷ عبور کند.

براساس این گزارش، زامیاد به عنوان شرکتی تولید محور، با اجرای برنامه‌هایی منطبق بر قوانین استاندارد آلایندگی و با برنامه ریزی انجام گرفته در حوزه‌های گوناگون اجرائی، توانسته با تکیه بر پویش بومی‌سازی قطعات در سطح شرکت خودروسازی سایپا، میزان تولید خود را افزایش دهد.

از طرف دیگر زامیاد با تدبیر مدیران و تلاش پرسنل خود در بخش‌های گوناگون سازمانی، برنامه ریزی مشخصی برای افزایش تولید و ارتقاء کیفی انواع محصولات سبک و سنگین خود در نظر گرفته و هدفگذاری کرده است تا پایان سال جاری، رکورد تولید ۸ سال اخیر را هم بشکند.

دستیابی به تیراژ تولید روزانه ۲۰۰ دستگاه در روز تا پایان سال جاری همزمان با ارتقاء کیفی انواع محصولات، بخشی از برنامه ریزی کوتاه مدتی است که در حوزه تولید شرکت زامیاد عملیاتی شده است.

لازم به ذکر است، شرکت زامیاد با بیش از ۵۰ سال تجربه در زمینه تولید انواع خودروهای تجاری سبک و سنگین به عنوان برندی شناخته شده در کشور توانسته است در سال‌های گذشته نقش مهمی در اقتصاد پایدار و شکوفایی صنعت خودرو کشور ایفا کند.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar