تغییر تایپوگرافی نام لاماری

چهارشنبه 27 بهمن 00 ساعت 12:52
تغییر تایپوگرافی نام لاماری
فونت نوشتاری لوگوی لاماری و به صورت کلی تایپوگرافی این برند که جدیدترین نشان تجاری در صنعت خودروی ایران است، دچار تغییر شد.

ماه‌ها بود که شرکت آرین پارس موتور می‌خواست با برند لاماری رسما وارد حوزه تولید خودرو شود اما مراحل مختلف دریافت مجوزها و بروکراسی اداری مرسوم در ایران این پروسه را به تعویق می‌انداخت.

سرانجام پس از انتظاری تقریبا طولانی، در بهمن ماه سال جاری آرین پارس موتور با برند لاماری به عنوان یکی از جدیدترین خودروسازان داخلی وارد عرصه شد.

خودروساز شدن آرین پارس موتور و طولانی شدن پروسه دریافت مجوزهای مربوطه اما موجب تغییراتی مثبت در معرفی محصول و برند جدید این شرکت در ایران شد.

به عنوان مثال می‌توانیم به تغییر تایپوگرافی نشان لاماری به عنوان یک تغییر مثبت نگاه کنیم.

بر اساس تصویری که پیش از معرفی رسمی لاماری ایما به بازار ثبت شده است نکته ای منفی در تایپوگرافی و انتخاب فونت برند لاماری به چشم می‌آمد.

تایپوگرافی لامبورگینی
 

تایپوگرافی لامبورگینی

 

 

تایپوگرافی جدید لاماری

تایپوگرافی جدید لاماری

طراحان این شرکت در تایپوگرافی برند لاماری دقیقا از فونت نشان تجاری لامبورگینی استفاده کرده بودند که این کپی برداری یک پوئن منفی برای آرین پارس موتور به شمار می‌رفت.

خوشبختانه در زمان رونمایی رسمی خودروی لاماری ایما، خبری از آن نشان قبلی نبود و لوگوی لاماری با فونتی معقول، معمول و جذاب‌تر ثبت شده بود.

این تغییر در تایپوگرافی لوگوی لاماری شاید اتفاقی کوچک به نظر آید اما نشان می‌دهد که تیم مدیریتی آرین پارس موتور به خوبی با جزئیات و ریزه‌کاری‌های معرفی محصول آشنا هستند.

بر اساس این گزارش و اطلاعات کسب شده از این شرکت، تایپوگرافی اولیه یک طرح غیررسمی بوده است و آنچه امروز در تبلیغات رسمی لاماری ایما دیده می‌شود، طرح نهایی این خودرو است.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar