آغاز فروش لاماری ایما X تا پایان سال جاری

بروزرسانی در: چهارشنبه 25 مرداد 02 ساعت 16:02
آغاز فروش لاماری ایما X تا پایان سال جاری

مدیر فروش آرین پارس موتور با بیان این‌که اگر همه چیز طبق برنامه‌ پیش برود، شاهد فروش لاماری ایما X تا پایان سال جاری خواهیم بود، گفت: فروش و خدمات پس از فروش محصولات آرین پارس موتور با استانداردهای جدید و توسط ۲۷ نمایندگی در سراسر کشور انجام خواهد شد.

با اعلام این خبر افزود: برخی از نمایندگی‌های آرین پارس موتور سابقه همکاری از زمان میتسوبیشی را در پرونده دارند و برخی دیگر نیز جدیدا به جمع ما اضافه شده‌اند اما نقطه اشتراک همه آن‌ها، خوشنامی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودرو است.

وی با اشاره به گستردگی هشت نمایندگی در سطح شهر تهران، اظهار داشت: از هشت نمایندگی تهران، چهار نمایندگی به مرحله افتتاح رسیده است و سایر نمایندگی‌ها نیز مشغول استانداردسازی هستند.

موسوی با بیان این‌که آرین پارس موتور از معدود برندهای صنعت خودرو ایران است که به خلق هویت بصری پرداخته است، تصریح کرد: در همین راستا یک دفترچه استاندارد تدوین شده که از ریزترین نکات و انتخاب رنگ تا جزئیات فنی را دربرمی‌گیرد.

وی اجرای استانداردهای تدوین شده را از الزامات دانست و تاکید کرد: روند استانداردسازی هر چند پرهزینه و سخت بوده است اما به دلیل تمایزی که ایجاد می‌کند از اجرای آن راضی هستیم.

مدیر فروش آرین پارس موتور در تشریح چگونگی اجرای روند استانداردسازی نمایندگی‌ها و مباحث نظارت بر اجرای طرح، بیان کرد: در روند نظارت بر استانداردسازی کار به دو بخش تقسیم شده است که بخش نخست از جنبه بصری و با همکاری دو تیم معماری و انجام بازدیدهای دو هفته یک‌بار و ارائه گزارش پیشرفت و نقایص احتمالی، پیگیری می‌شود.

وی بخش دوم را به فرآیند خدمات مرتبط دانست و گفت: نظارت بر فرآیند خدمات از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مسیر نیز بازدیدهای دوره‌ای پیش‌بینی شده است و در این بازدیدها شاخص‌های مختلفی بررسی و گزارش می‌شود که نتیجه گزارش بازرسان تاثیر مستقیمی در روند همکاری با نمایندگان خواهد داشت.

علی موسوی در ادامه با اشاره به انجام فراخوان پیش از موعد خودروهای فروخته شده در سامانه یکپارچه فروش خودرو، خاطرنشان کرد: با وجود این‌که در این مسیر مشکلاتی وجود داشته اما سعی کردیم تا روند فراخوان پیش از موعد را همچنان حفظ کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا امروز فراخوان بخشی از متقاضیان با اولویت پاییز انجام شده است و انتظار داریم طی روزهای آینده مابقی اولویت پاییز لاماری را نیز فراخوان کنیم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar