خودرو و قطعات در صدر معاملات فرابورس

سه شنبه 15 شهریور 01 ساعت 15:09
خودرو و قطعات در صدر معاملات فرابورس

در پنجمین ماه امسال نشان می‌دهد طی ۲۱روز معاملاتی تعداد ۸۵میلیارد و ۸۰۰میلیون ورقه بهادار در ۳میلیون و ۱۹۸هزار نوبت به ارزش ۹۳۲۵هزار و ۲۹۲میلیارد ریال در بازارهای فرابورس خرید و فروش شده است.

شاخص کل فرابورس نیز که معاملات مردادماه امسال را از ارتفاع ۱۹هزار و ۵۳۹واحد آغاز کرده بود با ثبت افت ۲.۸ درصدی، در پایان این ماه به ارتفاع ۱۸هزار و ۹۹۰واحد رسید.

این گزارش می افزاید: نگاهی هم به وضعیت صنایع مختلف در ماه گذشته در بازارهای فرابورس ایران نشان می‌دهد خودرو و ساخت قطعات با ۱۸هزار و ۷۰۱میلیارد ریال دادوستد سهم ۱۲درصدی از ارزش معاملات فرابورس را به ثبت رسانده و در رتبه نخست این بازار در ماه گذشته قرار گرفته است.

سرمایه‌گذاری‌ها نیز با ۱۴هزار و ۳۲۷میلیارد ریال دادوستد معادل ۹درصد، محصولات شیمیایی با ۱۳هزار و ۴۱۸ میلیارد ریال دادوستد معادل ۹درصد، بانک‌ها و موسسات اعتباری با ۱۰هزار و ۸۰۳میلیارد ریال معادل ۷ درصد، فلزات اساسی با ۹هزار و ۵۸۸میلیارد ریال معادل ۶درصد و زراعت و خدمات وابسته با ۷هزار و ۹۰۶میلیارد ریال معادل ۵درصد به ترتیب رتبه‌های دوم تا ششم ارزش معاملات فرابورس را در پنجمین ماه سال ۱۴۰۱ از آن خود کرده‌اند.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar