جزئیات پذیرش تارا و پژو ۲۰۷ در بورس کالا / دی ۱۴۰۱

بروزرسانی در: پنج شنبه 15 دی 01 ساعت 16:02
جزئیات پذیرش تارا و پژو 207 در بورس کالا / دی 1401

بروزرسانی ۱۲ دی ۱۴۰۱: در تاریخ ۱۸ دی ماه ۳ محصول پژو ۲۰۷ اتوماتیک، دستی و تارا دستی به تعداد ۸۰۰۰ دستگاه در بورس کالا عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید : لیست خودروهای عرضه شده در بورس کالا

شرایط فروش ۲۰۷ اتوماتیک:

پژو ۲۰۷i اتوماتیک
تاریخ عرضه : ۱۸ دی ۱۴۰۱
تاریخ تحویل : ۳۱ فروردین ۱۴۰۲
تعداد عرضه : ۲۰۰۰ عدد 
رنگ : سفید 
قیمت پایه : ۲۸۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون 
پیش پرداخت : ۱۰۰ درصد
مالیات : ۱۲درصد روی قیمت نهایی بورس کالا
هزینه های جانبی : ۴/۳۷۱/۰۰۰
محل تحویل خودرو : انبار کارخانه 

 

شرایط فروش ۲۰۷ دستی:

پژو ۲۰۷ دنده ای 
◾️تاریخ عرضه : ۱۸ دی ۱۴۰۱
◾️تاریخ تحویل : ۳۱ فروردین ۱۴۰۲
◾️تعداد عرضه : ۴۰۰۰ عدد 
◾️رنگ : سفید 
◾️قیمت پایه : ۱۸۵/۵۰۰/۰۰۰ میلیون 
◾️پیش پرداخت : ۱۰۰ درصد
◾️مالیات : ۱۳درصد روی قیمت نهایی خودرو 
◾️هزینه های جانبی : ۴/۳۷۱/۰۰۰
◾️محل تحویل خودرو : انبار کارخانه 

شرایط فروش تارا دستی:

تارا دنده ای
تاریخ عرضه : ۱۸ دی ۱۴۰۱
تاریخ تحویل : ۳۱ فروردین ۱۴۰۲
تعداد عرضه : ۲۰۰۰ عدد 
رنگ : سفید 
قیمت پایه : ۲۵۶/۵۰۰/۰۰۰ میلیون 
پیش پرداخت : ۱۰۰ درصد
مالیات : ۱۳درصد روی قیمت نهایی خودرو 
هزینه های جانبی : ۴/۳۷۱/۰۰۰
محل تحویل خودرو : انبار کارخانه 

بر اساس قوانین جدید خرید خودرو از بورس کالا، افرادی که از ابتدای سال ۱۳۹۸ از خودروسازان داخلی( چه خصوصی و چه دولتی) محصولی را خریداری کرده اند، نمی توانند در این طرح های فروش شرکت کنند.

 

بروزرسانی ۲۲ آذر ۱۴۰۱: چهارشنبه ۲۳ آذر و شنبه آینده ۲۶ آذر به ترتیب میزبان عرضه ۲ هزار دستگاه تارا و ۲ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو است؛ درصد پیش پرداخت سفارش خرید این خودروها ۲۵ درصد و تاریخ تحویل آنها ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ است.

۲ هزار دستگاه تارا شامل ۲۰۰ دستگاه تارا اتوماتیک خاکستری، ۳۰۰ دستگاه تارا اتوماتیک سفید، ۳۰۰ دستگاه تارا اتوماتیک مشکی آبنوس، ۲۵۰ دستگاه تارا دستی خاکستری، ۴۰۰ دستگاه تارا دستی سفید، ۴۰۰ دستگاه تارا دستی مشکی آبنوس و ۱۵۰ دستگاه تارا دستی نقره‌ای تیتانیوم در روز چهارشنبه ۲۳ آذر در بورس کالا عرضه می شود. همچنین ۲ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ شامل ۵۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید، ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک مشکی آبنوس، ۷۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای سفید و ۵۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای مشکی آبنوس در روز شنبه ۲۶ آذر عرضه می شود.

شرایط خرید

در تمامی این خودروها هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک خودرو است. خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های زیر اقدام کنند.

هزینه ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال بعلاوه ۱۲ درصد برای خودروهای اتوماتیک و ۱۳ درصد برای خودروهای دستی بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

بدیهی است درصورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی ) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

 

بروزرسانی ۲۰ آذر ۱۴۰۱: دیروز (شنبه ۱۹ آذر) ۲۱۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ و تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک در بورس کالا عرضه شد.

نگاهی به معاملات و قیمت های کشف شده پژو ۲۰۷ و تارا در بورس کالا نشان می دهد که هر ۱۳ ردیف عرضه براساس مدل و رنگ خودروها، ارزان‌تر از بازار آزاد و قیمت‌های موجود در پلتفرم‌های فروش خودرو در شبکه‌های اجتماعی کشف شده است. به معنای ساده، خریدارانی که دیروز از بورس کالا خودرو خریدند بین ۶ میلیون تا ۱۱۱ میلیون تومان با احتساب همه هزینه ها و حتی خواب پول سه ماهه، ارزان تر از بازار موفق به خرید شدند و در طرف مقابل تولیدکنندگان نیز بالاتر از قیمت های دستوری گذشته محصول‌شان را فروختند؛ یک بازی برد-برد برای خریدار و فروشند و یک بازی سراسر باخت برای دلالان خودرو.

به گفته کارشناسان، استمرار عرضه خودروهای پرتیراژ و کم تیراژ در بورس کالا باعث می شود به مرور، شاهد درج قیمت های بی حساب و کتاب برای برخی از خودورها در فضای مجازی و بازار آزاد نباشیم و رفته رفته قیمت خودروها براساس کیفیت و استقبال خریداران با قیمت های واقعی تر از هر زمانی معامله شود.

جزییات معاملات تارا
در گروه نخست عرضه های دیروز، ۱۲۵دستگاه تارا اتوماتیک نقره ای تیتانیوم به قیمت پایه ۳۷۶ میلیون تومان عرضه شد که این محصول با ثبت تقاضای ۱۰۸۱ دستگاه با قیمت میانگین ۵۱۶.۱ میلیون تومان و رقابت ۳۷.۲ درصدی معامله شد.

نکته مهم اینجاست که قیمت تمام شده تارا اتوماتیک تیتانیوم نقره ای با احتساب ۱۲ درصد مالیات و عوارض قانونی و ۴.۳ میلیون تومان هزینه‌های بیمه و شماره‌گذاری، نزدیک ۵۸۲ میلیون تومان خواهد بود. این در حالی است که متوسط قیمت تارا اتوماتیک در بازار آزاد ۶۴۰ میلیون تومان است. با این اوصاف، خریداران تارا اتوماتیک را ۵۸ میلیون تومان ارزان تر از بازار خریدند که با احتساب خواب پول سه ماهه، این محصول کماکان ۲۷ میلیون تومان ارزان تر از بازار آزاد تمام می شود.

در عرضه بعدی تارا در بورس کالا، ۱۲۵ دستگاه تارا اتوماتیک مشکی آبنوس با قیمت پایه ۳۷۶ میلیون تومان روی تابلو رفت که این محصول با ثبت ۷۹۳ دستگاه تقاضا با قیمت میانگین ۵۱۸.۳ میلیون تومان با لحاظ رقابت ۳۷.۸۵ درصد فروخته شد. قیمت تمام شده تارا اتوماتیک مشکی آبنوس، ۵۸۵ میلیون تومان خواهد بود در حالیکه مردم برای خرید تارا اتوماتیک در بازار باید ۶۴۰ میلیون تومان پرداخت کنند.

دنده دستی ها
در عرضه سوم تالار خودرو نیز ۱۲۵ دستگاه تارادستی نقره‌ای تیتانیوم با قیمت پایه ۳۰۹.۵ میلیون تومان عرضه شد که برای این محصول نیز ۵۰۹ دستگاه تقاضا ثبت شد. این محصول در پایان با ۲۹.۸۶ درصد رقابت با قیمت میانگین ۴۰۱.۹۲ میلیون تومان فروخته شد که با احتساب ۱۳ درصد مالیات و عوارض قانونی و ۴.۳ میلیون تومان هزینه‌های بیمه و شماره‌گذاری، ۴۵۸ میلیون تومان برای خریدار تمام می شود اما متوسط قیمت تارادستی در بازار آزاد، ۵۲۵ میلیون تومان است.

در ادامه نیز ۱۲۵ دستگاه تارادستی مشکی آبنوس با قیمت پایه ۳۰۹.۵ میلیون تومان عرضه شد که با با رقابت ۳۰.۱۸ درصدی با قیمت میانگین ۴۰۲.۸ میلیون تومان فروخته شد. قیمت تمام شده تارا دستی مشکی آبنوس نزدیک ۴۵۹ میلیون تومان خواهد بود. همچنین تحویل محصول تارا فروخته شده در بورس، سه ماهه و روز ۱۶ اسفند خواهد بود.

جزییات معاملات پژو ۲۰۷
گروه دوم عرضه دیروز تالار خودرو بورس کالا به پژو ۲۰۷ تولیدی ایران خودرو اختصاص داشت. در عرضه ابتدایی، ۱۵۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک مشکی آبنوس با قیمت پایه ۳۷۴.۵ میلیون تومان عرضه شد که این محصول با لحاظ ۱.۸۲ درصد رقابت با قیمت میانگین ۳۸۱.۳ میلیون تومان فروخته شد. قیمت تمام شده پژو ۲۰۷ اتوماتیک مشکی آبنوس با احتساب ۱۲درصد مالیات و عوارض قانونی و ۴.۳ میلیون تومان هزینه‌های بیمه و شماره‌گذاری، نزدیک ۴۳۱ میلیون تومان خواهد بود. این در حالی است که متوسط قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک در بازار آزاد طبق نرخ های درج شده در شبکه های اجتماعی رسمی، ۵۶۵ میلیون تومان است.

در عرضه بعد، ۱۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید با قیمت پایه ۳۷۴.۵ میلیون تومان فروخته شد؛ در برابر عرضه مزبور، ۲۸۰ دستگاه تقاضا قرار گرفت که همان میزان عرضه با لحاظ ۲۵.۷۴ درصد رقابت با قیمت میانگین ۴۷۰.۸ میلیون تومان فروخته شد. قیمت تمام شده پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید ۵۳۱ میلیون تومان است و متوسط قیمت آن در بازار ۵۶۵ میلیون تومان از سوی پلتفرم های فروش خودرو گزارش می شود.

در ادامه عرضه این گروه، ۵۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک نقره ای تیتانیوم با قیمت پایه ۳۷۴.۵ میلیون تومان عرضه شد که با رقابت ۱۵ درصدی قیمت میانگین فروش این محصول به ۴۳۲.۳ میلیون تومان رسید. قیمت تمام شده پژو ۲۰۷ اتوماتیک نقره ای تیتانیوم با احتساب مالیات و عوارض قانونی و هزینه‌های بیمه و شماره‌گذاری، نزدیک ۴۸۸ میلیون تومان خواهد بود در حالی که متوسط قیمت این خودرو در بازار ۵۶۵ میلیون تومان است.

در عرضه بعدی، ۵۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای نقره‌ای تیتانیوم با قیمت پایه ۴۰۴ میلیون تومان عرضه شد که با رقابت ۱۸.۸۹ درصدی، قیمت میانگین این محصول ۴۸۰.۳ میلیون تومان ثبت شد. قیمت تمام شده این محصول نزدیک ۵۴۲ میلیون تومان است اما متوسط قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای در بازار ۶۶۰ میلیون تومان درج شده است.

سقف شیشه ای ها
پس از معاملات پژو ۲۰۷ اتوماتیک، نوبت به اتوماتیک های سقف شیشه ای رسید به طوریکه ۱۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید سقف شیشه‌ای با قیمت پایه ۴۰۴ میلیون تومان عرضه شد و در برابر این عرضه، ۲۷۲ دستگاه تقاضا شکل گرفت که در پایان با قیمت میانگین ۵۲۱.۹ میلیون تومان فروخته شد. قیمت تمام شده این خودرو نزدیک ۵۸۹ میلیون تومان است اما در بازار قیمتی حدود ۶۶۰ میلیون تومان برای این خودرو پیشنهاد شده است.

۱۵۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای مشکی آبنوس نیز در ادامه عرضه های دیروز با قیمت پایه ۴۰۴ میلیون تومان روی تابلو رفت که پس از رقابت خریداران به قیمت میانگین ۴۹۵.۴ میلیون تومان فروخته شد. قیمت تمام شده این محصول نیز نزدیک ۵۵۹ میلیون تومان خواهد بود اما متوسط قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای مشکی در بازار حدود ۶۶۰ میلیون تومان است.

دنده دستی ها
در بخش آخر عرضه ها در گروه پژو ۲۰۷، عرضه محصولات دنده دستی قرار گرفت؛ به طوریکه ۵۵۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی مشکی آبنوس با قیمت پایه ۲۹۱.۵ میلیون تومان روی تابلو رفت که با صف تقاضای ۹۶۸دستگاهی و رقابت ۲۰.۶۵ درصدی خریداران، قیمت میانگین این خودرو به ۳۵۱.۷ میلیون تومان رسید. قیمت تمام شده پژو ۲۰۷ دستی مشکی آبنوس با احتساب ۱۳ درصد مالیات و عوارض قانونی و ۴.۳ میلیون تومان هزینه‌های بیمه و شماره گذاری نزدیک ۴۰۱ میلیون تومان خواهد بود. این در حالی است که متوسط قیمت پژو ۲۰۷ دستی مشکل آبنوس در بازار ۴۵۵ میلیون تومان است.

عرضه بعدی، ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید با قیمت پایه ۲۹۱.۵ میلیون تومان بود که با تشکیل صف تقاضای ۸۱۶ دستگاهی، این محصول با قیمت میانگین ۳۷۰.۳ میلیون تومان فروخته شد. قیمت تمام شده پژو ۲۰۷ دستی سفید نزدیک ۴۲۲ میلیون تومان است و متوسط قیمت این خودرو در بازار ۴۵۵ میلیون تومان در شبکه های اجتماعی فروش خودرو گزارش می شود.

عرضه آخر نیز به ۱۵۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی نقره‌ای تیتانیوم با قیمت پایه ۲۹۱.۵ میلیون تومان اختصاص داشت که در برابر این عرضه، ۲۳۵ دستگاه تقاضا شکل گرفت که همان میزان عرضه با لحاظ ۱۳.۴ درصد رقابت به قیمت میانگین ۳۳۰.۵ میلیون تومان فروخته شد. قیمت تمام شده پژو ۲۰۷ دستی نقره ای تیتانیوم با احتساب ۱۳ درصد مالیات و عوارض قانونی و ۴.۳ میلیون تومان هزینه‌های بیمه و شماره‌گذاری، نزدیک ۳۷۸ میلیون تومان است و متوسط قیمت پژو ۲۰۷ دستی در بازار ۴۵۵ میلیون تومان درج شده است. تحویل محصولات پژو ۲۰۷ نیز سه ماهه و روز ۱۶ اسفند خواهد بود.

جزئیات پذیرش تارا و پژو 207 در بورس کالا / آذر 1401

 

بروزرسانی ۱۵ آذر ۱۴۰۱: شنبه هفته آینده (۱۹ آذر) ۲۱۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ و تارا دستی و اتوماتیک به بورس کالا می آید.

این بار ۲۱۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ و تارا دستی و اتوماتیک را در تالار خودرو عرضه شده و از این تعداد ۱۶۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ و ۵۰۰ دستگاه تارا است.

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۱۹ آذر ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای با قیمت پایه ۴۰۴ میلیون تومان، ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک با قیمت ۳۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی با قیمت ۲۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۲۵۰ دستگاه تارا اتوماتیک با قیمت پایه ۳۷۶ میلیون تومان و ۲۵۰ دستگاه تارا دستی با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانعرضه خواهد شد.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید تمامی خودروها ۵۰ درصد و تاریخ تحویل آنها ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.

در مشخصات تمامی خودروها همچنین ذکر شده است: هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفاً برای یک خودرو را دارند و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند. از سوی دیگر اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

هزینه‌های جانبی شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعاً به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال به علاوه ۱۲ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی در خودروهای تارا و پژو ۲۰۷ دستی و ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی در خودروهای تارا و پژو ۲۰۷ اتوماتیک هستند که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی به نسبت زمان تأخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

 

بروزرسانی ۳ آذر ۱۴۰۱: براساس اطلاعیه عرضه بورس کالا، ۱۱۰۰ دستگاه خودرو تارا و ۲۰۷ روز ۸ آذرماه روی تابلو می‌رود. تاریخ تحویل این محصولات ایران خودرو ۶ اسفندماه یعنی ۹۰ روزه خواهد بود.

به این هزینه‌ها ۱۳ درصد بهای نهایی خودرو بابت مالیات ارزش افزوده و عوارض قانونی به علاوه هزینه‌های بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعاً به مبلغ ۴۲ میلیون و ۳۴ هزار و ۵۰۰ ریال اضافه می‌شود.

در مشخصات هر دو گروه خودرو اشاره شده هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو است. همچنین خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند و اشخاصی که در عرضه قبلی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

علاوه بر این خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت به آدرس (esale.ikco.ir) اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه گر موردنظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌ها اقدام کنند.

براساس اطلاعیه مربوطه در صورت عدم واریز هزینه‌های مذکور حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تأخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

جزئیات پذیرش تارا و پژو 207 در بورس کالا / آذر 1401

 

بروزرسانی ۱۵ آبان ۱۴۰۱: امیدنامه پذیرش دو خودروی سواری پژو ۲۰۷ و تارا تولیدی شرکت ایران خودرو در سایت رسمی بورس کالای ایران قرار گرفت.

مدیریت پذیرش بورس کالای ایران در دو اطلاعیه جداگانه اعلام کرد: پذیرش خودرو سواری پژو ۲۰۷ و تارا متعلق به ایران خودرو پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و چهل و چهارمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در بازار اصلی بورس کالای ایران به تصویب رسید.

در امیدنامه خودروی پژو ۲۰۷ آمده است، حداقل درصد عرضه در بورس کالا، ۱۰۰ درصد تولید سالانه (پس از کسر فروش خارج از بورس کالا: شامل طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده) معادل ۵۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه تعیین شده است. تولید واقعی (برابر با ظرفیت اسمی) سالانه پژو ۲۰۷ معادل ۱۰۵ هزار دستگاه است.

در امیدنامه خودروی تارا نیز آمده است، حداقل درصد عرضه در بورس کالا، ۱۰۰ درصد تولید سالانه (پس از کسر فروش خارج از بورس کالا: شامل طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده) معادل ۳۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه تعیین شده است. تولید واقعی (برابر با ظرفیت اسمی) سالانه تارا معادل ۶۷ هزار دستگاه است.

پیش‌تر مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرده بود، با پذیرش دو محصول پژو ۲۰۷ و تارا (متعلق به ایران خودرو) در بورس کالا، عرضه آن‌ها به زودی انجام می‌شود.

جزئیات پذیرش تارا و پژو 207 در بورس کالا

 

تارا

معایب تارا

مزایا تارا اتومات

قیمت خودروی K132 چقدر خواهد بود؟

نگاهی به خودروی جدید شرکت ایران خودرو / K132 را بیشتر بشناسید

تولید آزمایشی K132 در شهریور ماه

خودروی K132 باعث غرور ملی است

پیش بینی قیمت خودرو K132

خودرو K132 ثمره همکاری شرکت‌های دانش بنیان و قطعه سازان برتر داخلی است

شرایط فروش تارا اتوماتیک ایران خودرو/ مهر ۱۴۰۲

پیش بینی قیمت محصول جدید ایران خودرو

ثبت نام ۶۰ هزار نفر برای خرید K132

محصول جدید ایران خودرو را بیشتر بشناسید

محصول جدید ایران‌ خودرو مطابق سلیقه مصرف‌کنندگان طراحی شده است

جزئیات بیشتر درباره خودروی K132

نام محصول جدید ایران ‌خودرو اعلام شد

خودرو جدید تارا رونمایی شد

محصول جدید ایران خودرو «تارا» را بیشتر بشناسید

داخلی سازی و طراحی شبکه برق و الکترونیک تارا

ویژگی‌های خودروی تارا دو مدل دستی و اتوماتیک

محصول جدید ایران ‌خودرو تارا را بیشتر بشناسید

تارا به راحتی قابلیت صادرات را خواهد داشت

موتور تارا در مدار تولید

قیمت تارا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar