آغاز تولید پژو ۳۰۱ از سه ماه نخست سال آینده

شنبه 15 تیر 98 ساعت 12:08
آغاز تولید پژو 301 از سه ماه نخست سال آینده

مدیرعامل ایران ‌خودرو گفت: خط آزمایشی پژو ۳۰۱ ظرف یکی دو هفته آینده رونمایی و کار آن از سه ماه نخست سال آینده آغاز خواهد شد.

هاشم یکه‌زارع، مدیر عامل ایران ‌خودرو در مورد وضعیت تولید پژو ۳۰۱ گفت: در رابطه با تولید پژو ۳۰۱ ظرف یک الی دو هفته آتی از خط آزمایشی این خودرو رونمایی خواهیم کرد و در محدوده‌ای که متعاقباً اعلام می‌کنیم بدون اتکا به پژو به تولید انبوه می‌رسد. گفتنی است که تولید ۳۰۱ با رقم ۱۰ هزار دستگاه آغاز می‌شود و به مرور به ۱۰۰ و در نهایت ۲۵۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید. این نکته را باید گفت که خط تولید این خودرو در سه ماه اول سال آینده کار خود را آغاز کند.

۸۵ درصد از محصولات پژو ۲۰۰۸ تحویل مشتریان شد

وی ادامه داد: هم اکنون داخلی‌سازی پژو ۳۰۱ به حدود ۶۰ درصد رسیده است اما زمانی که تولید انبوه آن شروع شود به ۸۰ درصد هم خواهد رسید. نمی‌توان گفت که داخلی‌سازی برای ۳۰۱ به طور کامل انجام می‌شود و نهایتاً این رقم به ۸۰ الی ۸۵ درصد می‌رسد. در خصوص پژو ۲۰۰۸ هم شمار دستگاه‌هایی را که فروختیم تحویل خواهیم داد و ۸۵ درصد مشتریان خودرو خود را تحویل گرفته‌اند. در برنامه‌های تولید، پژو ۲۰۰۸ را هم در آینده داریم ولی این کار پس از پژو ۳۰۱ انجام خواهد شد.

ساخت داخل قطعات «های‌تک»

یکه‌زارع در رابطه با ساخت قطعات های‌تک اظهار کرد: تاکید بر این است که ساخت داخل قطعات‌های تک هم به خوبی انجام شود. گفتنی است که صنایع دفاع هم ظرفیت‌های خوبی دارد و با ما نشستی داشتند و از این ظرفیت‌ها هم استفاده می‌کنیم. برای ساخت داخل قطعات باید سرمایه‌گذاری انجام پذیرد و حتی قطعاتی که از نظر توجیه اقتصادی، ساخت داخل آن‌ها به صرفه نیست با این وجود و با توجه به شرایط خاص باید انجام شود.

مبنای قیمت‌گذاری خودروها

وی در پایان به ذکر نکاتی در مورد قیمت‌گذاری خودروها پرداخت و گفت: طبق قانون، هر قراردادی که وجود دارد، زمان تحویل مبنای قیمت‌ها است. به عنوان مثال اگر خودرویی در مهر سال پیش ثبت‌ نام شده باشد با همان قیمت مهر سال اخیر به مشتری تحویل داده خواهد شد. این نکته که گفته می‌شود مبنای قیمت‌ها بر اساس قیمت‌های بهمن سال اخیر است صحیح نیست. فروش‌های فوری هم بر اساس قیمت روز خواهد بود و در این نوع فروش‌ها مبنای قیمت هم همان زمان تحویل خواهد بود.

گسترش نیوز

پژو ۳۰۱

۵ دلیل برای خرید پژو ۳۰۱

پژو ۳۰۱ مونتاژ داخل به زودی در بازار

نخستین پژو ۳۰۱ تولید شد

پژو ۳۰۱ ایران خودرو شهریور ۹۸ روانه بازار خواهد شد

تولید آزمایشی پژو ۳۰۱ از اواخر سال ۹۸ آغاز خواهد شد

داخلی سازی پژو ۳۰۱ در دستور کار ایران خودرو قرار گرفت

تولید خودروهای ناقص و بدهی ۱۲۰۰ میلیاردی خودروسازان

ساخت پژو ۳۰۱ توسط ۳۰۰ سازنده ایرانی

تولید آزمایشی قطعات پژو ۳۰۱ در اصفهان

پژو ۳۰۱ بدون حضور کمپانی پژو تولید می‌شود

تولید ۳ هزار دستگاه پژو ۳۰۱ تا پایان سال

عرضه پژو ۳۰۱ با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان

به هیچ عنوان وانت پژو ۳۰۱ را در خیابان نخواهیم دید

آخرین اخبار از داخلی سازی پژو ۳۰۱

پژو ۳۰۱ عضو جدید ایران خودرو را بیشتر بشناسید

تولید بدنه پژو ۳۰۱ با آخرین تکنولوژی روز + تصاویر

پژو ۳۰۱ با ۶۰ درصد داخلی سازی تولید خواهد شد

اظهارات هاشم یکه زارع در مورد تولید پژو ۳۰۱

تولید اولین خودرو بدون حضور خارجی‌ها

زمان تحویل پژو ۳۰۱ به مشتریان مشخص شد

قیمت پژو ۳۰۱

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar