آمادگی ایساکو برای ارائه خدمات پس از فروش برای خودرو تارا

چهارشنبه 17 دی 99 ساعت 15:42
آمادگی ایساکو برای ارائه خدمات پس از فروش برای خودرو تارا

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو (ایساکو) با توجه به سطح فناوری خودروی تارا و امکانات و تجهیزات پیشرفته آن، از آمادگی کامل برای ارائه خدمات پس از فروش این محصول خبر داد.

مهدی مونسان در این‌ رابطه اظهار کرد: ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش محصولات ایران‌ خودرو، اقدامات گوناگونی را پیش از تولید انبوه خودروهای جدید به انجام می‌رساند و با توجه به برنامه آغاز تولید خودرو تارا در آینده نزدیک، پیش ‌نیازهای ارائه خدمات پس از فروش این خودرو هم در حال انجام است، تا خریداران آتی این محصول با خیال آسوده‌تر، از آن استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو افزود: با توجه به تکنولوژی بالای تجهیزات و امکانات به کار رفته در محصول تارا برنامه‌ریزی لازم برای آمادگی در حوزه‌هایی‌ همچون تامین قطعات و لوازم یدکی تارا، آموزش کارکنان نمایندگی‌ها و امدادگران، تجهیز نمایندگی‌های منتخب به ابزار مخصوص و نرم‌افزار دستگاه‌های عیب ‌یاب و تهیه مستندات راهنمای تعمیرات انجام شده است.

وی در رابطه با آموزش‌های فنی این خودرو گفت: تا ابتدای دی‌ماه، ۱۸۰ نفر از کارشناسان و تعمیرکاران،   کارشناس فنی تمامی دفاتر منطقه‌ای و مدرسان امداد خودرو ایران، در رابطه با عیب ‌یابی و تعمیر تارا آموزش دیده‌اند؛ همچنین طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته، تا پایان دی‌ماه سایر کارشناسان، تعمیرکارها و امدادگران هم آموزش‌های لازم را فراخواهند گرفت تا پیش از تحویل خودرو به مشتریان آمادگی کاملی برای ارائه خدمات آن وجود داشته باشد.

مونسان با ذکر اینکه همزمان با افزایش تیراژ محصول در سال ۱۴۰۰، به مرور بر تعداد نمایندگی‌های منتخب ارائه خدمات این خودرو، افزایش خواهد یافت و آموزش‌های لازم به سایر تعمیرکاران در سطح شبکه خدمات ارائه خواهد شد؛ اظهار کرد: شرکت ایساکو همواره کوشیده است تا رضایت مشتریان خود را با ارائه خدمات استاندارد و به روز، به صورت مستمر افزایش دهد و ۱۱  سال صدرنشینی در خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور باشد که ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، نتیجه این کوشش‌ها است.

محصول جدید ایران‌خودرو که " تارا" نام گرفته است، تولید انبوه موتور این خودرو که نسل جدید پیشرانه TU5 با ۹۰ درصد داخلی‌سازی است، آغاز شده و برنامه طراحی و ساخت پیشرانه جدید در دستور کار قرار گرفته است. در سال جاری با همکاری معاونت تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو و مشارکت شرکت ساپکو و ایپکو و زنجیره تامین به تولید رسیده است.

این در حالی است که ایران‌خودرو در قالب‌های فلزی این خودرو هم با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای شبیه‌سازی و هماهنگی‌ بین بخش‌های مختلف صنعت قطعه‌سازی، به خودکفایی ۱۰۰ درصدی رسیده است.

خودروی تارا که توسط طراحان ایرانی و مطابق با استانداردهای روز ایمنی و عملکردی طراحی شده، علیرغم اینکه زمان عرضه آن خرداد ماه سال آتی پیش‌بینی شده بود، مدت پروژه کوتاه شده و در بهمن‌ماه امسال، تولید انبوه آن آغاز و به زودی وارد چرخه تولید انبوه خواهد شد.

ایسنا

تارا

معایب تارا

مزایا تارا اتومات

قیمت خودروی K132 چقدر خواهد بود؟

نگاهی به خودروی جدید شرکت ایران خودرو / K132 را بیشتر بشناسید

تولید آزمایشی K132 در شهریور ماه

خودروی K132 باعث غرور ملی است

پیش بینی قیمت خودرو K132

خودرو K132 ثمره همکاری شرکت‌های دانش بنیان و قطعه سازان برتر داخلی است

شرایط فروش تارا اتوماتیک ایران خودرو/ مهر ۱۴۰۲

پیش بینی قیمت محصول جدید ایران خودرو

ثبت نام ۶۰ هزار نفر برای خرید K132

محصول جدید ایران خودرو را بیشتر بشناسید

محصول جدید ایران‌ خودرو مطابق سلیقه مصرف‌کنندگان طراحی شده است

جزئیات بیشتر درباره خودروی K132

نام محصول جدید ایران ‌خودرو اعلام شد

خودرو جدید تارا رونمایی شد

محصول جدید ایران خودرو «تارا» را بیشتر بشناسید

داخلی سازی و طراحی شبکه برق و الکترونیک تارا

ویژگی‌های خودروی تارا دو مدل دستی و اتوماتیک

محصول جدید ایران ‌خودرو تارا را بیشتر بشناسید

تارا به راحتی قابلیت صادرات را خواهد داشت

موتور تارا در مدار تولید

قیمت تارا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar