افزایش ستاره کیفی محصولات ایران خودرو در شرایط خاص تحریم

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 18:48
افزایش ستاره کیفی محصولات ایران خودرو در شرایط خاص تحریم

بنابر نتایج ارزیابی خردادماه ۹۸ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ستاره‌های کیفی محصولات پژو پارس کرمانشاه از دو به سه ستاره افزایش یافته و محصول ۲۰۷ صندوقدار در اولین ارزیابی، واجد دریافت چهار ستاره کیفیت شده است.

هدف گذاری و نظارت مستمر کیفی در زنجیره تأمین و تولید شرکت صنعتی ایران خودرو،‌ شناسایی نقاط بهبود و تعریف برنامه بهبود،‌ منجربه افزایش ستاره‌های کیفیت محصولات ایران خودرو به خصوص در ماه‌های گذشته شده است.

برمبنای این گزارش، علاوه بر کنترل کیفیت روزانه محصولات تولیدی، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان سازمان نظارتی، در بازه زمانی یک ماهه، کیفیت خودروها را ارزیابی می‌کند که نتایج آن نزدیک و منطبق بر نتایج ارزیابی‌های داخلی در ایران خودرو است.

نتایج ارزیابی‌های داخلی در مسیر بهبود کیفیت محصولات و تعریف برنامه بهبود راهگشا بوده و دستیابی به اهداف کیفی را تسهیل می‌کند. ستاد عالی کیفیت محصولات ایران خودرو با حضور مدیران ارشد کیفیت در حوزه‌های گوناگون تأمین، ‌تولید و خدمات پس از فروش به صورت هفتگی میزان پیشرفت و اجرای پروژه‌های بهبود را رصد می‌کند. نظارت بر کیفیت قطعات و محصولات در شرایط خاص تحریم با حساسیت بالاتری انجام می‌شود تا علاوه بر حفظ کیفیت،‌ اهداف ارتقای کیفیت هم محقق شود.

برهمین اساس،‌ در نتایج ارزیابی خردادماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول پارس تولیدی سایت کرمانشاه از دو ستاره به جمع سه ستاره‌ها پیوست و همچنین ۲۰۷ صندوقدار در اولین ارزیابی در گروه چهار ستاره‌ها قرار گرفت. این دستاوردها حاصل توجه و حمایت‌های مدیریت ارشد شرکت صنعتی ایران خودرو و تلاش جمعی مدیران و کارکنان خانواده بزرگ این شرکت صنعتی است.

هم اکنون اولین محصول دارنده ۵ ستاره کیفیت پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو بوده و بیش از ۶۰ درصد از محصولات این خودروساز در گروه کیفیت سه ستاره و بالاتر هستند.

ایکو پرس

قیمت محصولات ایران خودرو 

فروش فوری ایران خودرو 

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

زمان صدور دعوتنامه های ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "افزایش ستاره کیفی محصولات ایران خودرو در شرایط خاص تحریم"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
امیر
مهمان

حال میکننااا… واسه خودشون ستاره میدن! جشن میگیرن و عشق و حال و پاداش برا مدیرانشون.

کوروش وطن خواه
مهمان

هیچکدام از ضایعات ایران گاری و خرپا حتی یک ستاره ایمنی هم ندارند