افزایش ۳۰ درصدی تولیدات ایران خودرو

پنج شنبه 27 آذر 99 ساعت 11:46
افزایش 30 درصدی تولیدات ایران خودرو

مدیرعامل شرکت صنعتی ایران خودرو اعلام کرد که میزان تولید نسبت به سال قبل افزایش داشته به صورتی که این میزان در آذرماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۳۰ درصدی همراه شده است و در نظر داریم که میزان تولید را از روزی ۲ هزار خودرو به ۲ هزار و ۳۵۰ خودرو برسانیم.

فرشاد مقیمی پنج‌شنبه ۲۷ آذر در حاشیه بازدید از گروه ایران خودرو شیراز با تاکید بر ظرفیت‌های موجود این صنعت در فارس، گفت: از آنجایی که سهامدار اصلی هستیم آمادگی خود را برای حمایت از تولیدات اعلام می‌کنبم تا با ارائه جواز ظرفیت‌های جدید از طرف سازمان صمت فارس همکاری‌های لازم را انجام دهیم.

وی افزود: همچنین آماده در اختیار گذاشتن ظرفیت مرکز تحقیقات ایران خودرو برای تولید دستگاه‌های جدید و به روز در فارس هستیم.

مقیمی به توزیع عادلانه خودرو در کشور اشاره و عنوان کرد: ما هرچه را در توان داریم برای رشد تولید خودرو در استان فارس به کار خواهیم گرفت و با وجود همه مشکلات درصدد افزایش تولید و به تبع آن افزایش اشتغال در شرکت خودروی فارس هستیم.

وی با بیان اینکه در صدد هستیم که تولید ماهیانه را به ۶۰ هزار دستگاه افزایش دهیم و شاهد محصولات جدیدتری باشیم، به انعقاد تفاهم نامه بین گروه ایران خودرو ایران و شرکت ایران خودرو فارس اشاره و اضافه کرد: با انعقاد این تفاهم نامه، خرید ۵ ساله را از شرکت ایران خودرو فارس تضمین می‌کنیم، چون که مهم ترین موضوع وضعیت بازار است.

لزوم فعالیت به صورت شبانه روزی

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه این بازدید با تاکید بر اهمیت همکاری شرکا گفت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های موجود حجم تولید در استان در حد قابل قبولی نیست، چون که ما یکی از استان‌های پرطرفدار خودرو و از بزرگترین نمایندگی ها در سطح کشور قرار گرفته است.

دکتر جعفر قادری، افزود: انتظار داریم توجه ویژه‌ای به صنعت این استان انجام و فعالیت‌های تولیدی این شرکت به صورت شبانه روزی دنبال شود.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar