ایران خودرو دنا پلاس را به گیربکس اتوماتیک مجهز می‌کند

بروزرسانی در: دوشنبه 1 مهر 98 ساعت 18:37
ایران خودرو دنا پلاس را به گیربکس اتوماتیک مجهز می‌کند

شرکت صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز و تقاضای بازار به محصولات با گیربکس اتوماتیک، محصول دنا پلاس را به گیربکس اتوماتیک شش سرعته مجهز می‌کند.

جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک از نوع AT برای نصب در محصول دنا پلاس طراحی و تولید شده است. این جعبه دنده منطبق بر استانداردهای روز، سبک و کم حجم بوده و دارای مزایای رقابتی نسبت به خودروهای مشابه در بازار است.

استفاده از این جعبه دنده پیشرفته موجب حصول بهترین عملکرد در هنگام شروع به حرکت و شتاب بالا همراه با کاهش مصرف سوخت می‌شود. منطق کنترلی این جعبه دنده برای رسیدن به کیفیت مطلوب در هنگام تعویض دنده، با توجه به شرایط گوناگون رانندگی توسعه داده شده است. این جعبه دنده مدرن در خودروی دنا پلاس مجهز به سیستم‌های کنترلی و انتقال قدرت به روز، موجب کاهش وزن و ابعاد، ضمن حفظ عملکرد بالا شده است.

محاسبات و بررسی‌های انجام گرفته نشان می‌دهد، به‌ کارگیری این جعبه دنده شتاب خودرو و دستیابی به صفر تا ۱۰۰ را در زمان کم‌تر از ۱۰ ثانیه امکانپذیر می‌کند. کاهش مصرف سوخت به خاطر شش سرعته بودن و همچنین نسبت دنده‌های بهینه و دیفرانسیل انتخاب شده از دیگر مزایای بهره گیری از این نوع جعبه دنده است.

مبدل گشتاور به روز و مدرن استفاده شده در جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته، ظرفیت شتاب گیری مناسب، شیب پیمایی قوی و قابلیت کشش بالایی را در دنا پلاس ایجاد کرده است.

از طرف دیگر، کالیبراسیون دوباره در سطح خودرو و موتور، موجب ارتقای بیشتر بازدهی و همچنین کاهش مضاعف مصرف سوخت به همراه تطبیق آن برای شرایط آب و هوایی کشور می‌شود. به منظور انطباق این جعبه دنده با موقعیت جغرافیایی ایران، از مبدل انتقال حرارت روغن به آب گیربکس‌های ۸ سرعته با ظرفیت بالاتر‌‌‌‌‌‌‌‌ بهره گرفته شده است. علاوه بر این، روغن قابل تعویض برای این نوع جعبه دنده باعث کیفیت بهتر و دوام بیشتر قطعات می‌شود.

طراحی مناسب سیستم تعویض دنده و استفاده از سردسته دنده زیبا به منظور افزایش جذابیت ظاهری کابین این خودروی لوکس اتوماتیک از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

ایکوپرس

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک

تولید پژو پارس اتوماتیک در نفت چاله

دانستنی های نگهداری خودرو (۵ نکته مهم)

معنی حروف روی دسته دنده‌های اتوماتیک چیست؟

چگونه عملکرد و طول عمر گیربکس اتوماتیک را بهبود ببخشیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

7 دیدگاه ها برای "ایران خودرو دنا پلاس را به گیربکس اتوماتیک مجهز می‌کند"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
الکساندر بوگاتی
مهمان

هه هه هههههههه
گیربکس اتومات
طراحی ایرانخودرو
آخخخخ آخخخخخ چه شود
هنوز توربوهای تولیدی مشکل دارن
اونارو درس کنید
بعد برید سراغ گیربکس

محمد
مهمان

ایران خودرو سانروف، ۲ایربگ، آنتن کوسه ای و… رو از دنا پلاس حذف کرده اونوقت میخواد اتوماتشو بزنه؟!!! من خودم دنا پلاس دارم و واقعا راضیم و خیلی وقته منتظر نمونه اتوماتش هستم. هر چند که با این وضع بعید میدونم این خبر راست باشه ولی امیدوارم که ایران خودرو این ماشین رو روانه بازار کنه ( البته نه با قیمت نجومی)
ممنون که وقت گذاشتید و خوندید.

ایمان
مهمان

خخ موتور ef7 با گیربکس اتوماتیک!!!!! شما گیربکس دستیشو به روز کنید و مشکلاتشو بر طرف کنید اتوماتیک پیشکش!!!

آبتین
مهمان

هر دم از این باغ بری میرسد.

کوروش وطن خواه
مهمان

وای خدای من چه پیشرفتی ماشینهای چهل سال پیش زمان ***گیریبکس اتوماتیک داشتند حتما هم ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون قیمتش گرونتره و میکنید تو پاچه ملت ایران آفرین دزدا

سهیل
مهمان

سانروف و کروز کنترل و رینگ اسپرت و ایربگ و ترمز عقب دیسکی حذف نکنه گیربکس اتوماتیک بخوره تو سرش

kia
مهمان

این ها داخل تامین قطعات معمولی مثل ایربگ و سانروف و آنتن هم موندن اونوقت می خوان اتومات ببندن؟
بشینین تا به گیربگس اتومات مجهز شه براتون