برنامه ایران خودرو برای تجاری سازی ۳۵ هزار خودرو

چهارشنبه 22 مرداد 99 ساعت 11:30
برنامه ایران خودرو برای تجاری سازی 35 هزار خودرو

مدیرعامل شرکت صنعتی ایران خودرو، گفت: با حمایت وزارت صمت، گمرک و همکاری زنجیره تامین در هفته آینده هم زمان با تعطیلات تابستانی این خودرو ساز ، تکمیل و تجاری سازی ۳۵ هزار دستگاه از خودرو های دارای کسری در دستور کار قرار دارد .

فرشاد مقیمی با رد شائبه احتکار خودرو در پارکینگ این خودروساز گفت: طی دو سال اخیر بعضی از افراد به خصوص در فضای مجازی احتکار خودرو توسط خودرو ساز را طرح کرده اند که این موضوع صحت ندارد .

وی با اشاره به تحریم های صنعت خودرو، تصریح کرد: دو سالی که تحریم های ظالمانه علیه صنعت خودرو اعمال شده، برای جلوگیری از هدر رفت ظرفیت های تولید و توان نیروی انسانی، با وجود کسری بعضی قطعات، تولیدرا متوقف نکرده ایم. برخی از قطعات های تک و الکترونیکی به خاطر مشکلات ارزی با تاخیر از گمرک ترخیص شدو دراین مقطع برای استفاده حداکثری از ظرفیت های تولید و زمان، ناچاریم خودروها را با وجود کسری قطعات تولید کنیم.

مدیرعامل شرکت صنعتی ایران خودرو با ذکر اینکه این خودروها پس از روند مراحل تولید به کف کارخانه منتقل می شوند و پس از ترخیص قطعات مورد نیاز، دراولین فرصت تکمیل وبه  مشتریان تحویل داده می شود یادآوری کرد: این اقدام باعث می شود تا سرعت تجاری سازی و تکمیل خودروها هم افزایش یافته و متعاقب آن تیراژ تولید حفظ شده و تعهداتمان در قبال مشتریان هرچه بهتر و سریع تر محقق شود. چون اگر تولید خودرو تا زمان تامین قطعات متوقف شود، روند تولید محصولات به شکل قابل توجهی کاهش می یابد.

وی تاکید کرد: اگر خودرویی با تاخیر به دست مشتریان برسد ، خودروساز بابت تاخیر در تحقق معوقات خود، جریمه تاخیر هم می پردازد. بنابراین زیان نگهداری خودرو در وهله اول متوجه خودروساز است.

ایکوپرس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar