افزایش تولید دوگانه سوزها در ایران خودرو

بروزرسانی در: چهارشنبه 27 آذر 98 ساعت 13:39
افزایش تولید دوگانه سوزها در ایران خودرو

ایران خودرو در راستای پاسخگویی به نیاز متقاضیان، در سه ماهه پایانی سال جاری ۳۴ هزارو ۲۶۰ دستگاه خودروی دوگانه سوز تولید و راهی بازار می‌کند.

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در این باره گفت:‌ ایران‌ خودرو قادر است متناسب با سیاست‌های دولت و به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و تأمین ناوگان حمل  نقل عمومی، محصولات دوگانه سوز با شمارگان بالا تولید و عرضه کند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، در زمستان امسال، شمار تولید روزانه انواع محصولات دوگانه سوز از جمله  سمند، ۴۰۵،‌  پارس و آریسان روند افزایشی خواهد داشت، به طوری که از شمار تولید روازنه ۳۳۰ دستگاه در دی ماه، به ۵۵۰ دستگاه در بهمن و ۸۰۰ دستگاه در اسفند خواهد رسید.

مدیرعامل ایران خودرو تاکید کرد: هم اکنون با توجه به مصوبه شورای اقتصاد و عقد تفاهم ‌نامه بانک ملت و وزارت نفت در راستای تأمین منابع مالی برای گازسوز کردن خودروها و هم افزایش انگیزه اقتصادی این اقدام با توجه به بازنگری در قیمت بنزین، تقاضا برای خودروهای دوگانه سوز افزایش یافته است.

مقیمی یادآوری کرد: ‌‌خودروهای دوگانه‌ سوز در ایران خودرو منطبق با استانداردهای روز جهانی تولید می‌شود و ‌هیچ گونه مشکلی از نظر تأمین قطعات تولید خودروهای دوگانه سوز وجود ندارد.

تسنیم

قیمت محصولات ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar