تولید ماسک بهداشتی توسط ایران خودرو

سه شنبه 20 اسفند 98 ساعت 12:24
تولید ماسک بهداشتی توسط ایران خودرو

شرکت مهرکام پارس در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی، اقدام به تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک و توزیع در شبکه بهداشت و درمانی کشور می‌کند.

با دستور فرشاد مقیمی، مدیر عامل شرکت صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و همچنین عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در قبال جامعه و ذینفعان خود، به شرکت مهر کام پارس مأموریت داد تا برنامه تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک بهداشتی جهت کمک به شبکه سلامت  کشور برای مبارزه با کرونا را در این شرکت اجرایی کند.

این در وضعیتی است که ویروس کرونا خیلی از شهرهای ایران و کشورهای جهان را درگیر کرده است و دسترسی به وسایل بهداشتی از جمله ماسک و دستکش از نیازهای مبرم مردم و بخش‌های درمانی به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است شرکت مهرکام پارس که در حوزه طراحی و مهندسی قطعات پلیمری خودرو فعالیت می‌کند از شرکت‌های این گروه صنعتی است.

ایکوپرس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "تولید ماسک بهداشتی توسط ایران خودرو"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
شهاب
مهمان

پیش فروش ماسک از چه روزی آغاز میشه؟ و اینکه خواستم بپرسم کش و سوپاپ روی ماسک آپشن محسوب میشه باید جداگانه خرید کنیم یا نه؟ سوم اینکه میشه من چند میلیون ثبت نام کنم بازار آزاد سه برابر قیمت بفروشم با هم قسمت کنیم سود حاصل رو؟ چهارم آیا مافیا در زمینه ماسک دارید گمرک رو ببندیم مثل مورد خودرو که به قیمت های نجومی بفروشیم ؟

Abbas
مهمان

این شرکت ***بهتره که پیش فروش ماشیناشو فرمالیته نزاره نمیخواد ماسک تولید کنه