جزئیات تحویل پژو پارس به ۷۳۰۰ متقاضی

پنج شنبه 23 شهریور 02 ساعت 17:11
جزئیات تحویل پژو پارس به 7300 متقاضی

مدیر بازاریابی ایران خودرو درباره تحویل خودروهای پژو پارس با موعد تحویل تابستان ۱۴۰۲ گفت: بخشی از مشتریان در شهریور و برخی دیگر در مهرماه خودروی خود را تحویل می‌گیرند اما بیشترِ افرادی که در این ماه واریز وجه کنند، همین ماه خودروی خود را تحویل می گیرند.

براساس فراخوان شرکت ایران خودرو، متقاضیان محصولات پژو پارس از روز سه‌شنبه مورخ ۲۱ شهریور به مدت ۱۰ روز باید نسبت به ثبت نام و تکمیل وجه اقدام کنند.

براساس این اطلاعیه فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند و اسامی آنها به عنوان اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ طرح عادی و جوانی به این شرکت اعلام شده است و برای آنها توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو ثبت کرده‌اند، می‌توانند نسبت به ثبت نام و تکمیل وجه اقدام کنند.

مدیر بازار‌یابی ایران‌خودرو با ارائه توضیحاتی در خصوص تحویل خودروهای پارس گفت: برای ۱۰۲ هزار متقاضی خرید خودرو از ایران خودرو که موعد تحویل خودروهایشان تابستان ۱۴۰۲ بوده به غیر از هفت هزار و ۳۰۰ متقاضی خرید خودروهای پارس، دعوت نامه ارسال شده است، به هفت هزار و ۳۰۰ نفر مشتری پارس، پیشنهاد شرایط تبدیل به ۲۰۷ داده شد که مورد استقبال واقع نشد بنابراین حداکثر تا پایان ماه، فراخوان خواهند شد تا برای خودرو پارس واریز وجه کنند و قرار داد منعقد می‌شود.

وی افزود: بخشی از مشتریان خودرو پارس با موعد تحویل شهریور، ممکن است در همین شهریور ‌خودروی خود را تحویل بگیرند و بخشی هم در مهرماه تحویل خواهند گرفت، اما بیشتر افرادی که در شهریور‌ واریز وجه کنند در همین ماه خودروی خود را تحویل می‌گیرند.

بر اساس این گزارش، در نوبت اول عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه تعداد ۹ خودروساز محصولات خود را در سامانه یکپارچه عرضه کردند که عمده ترین عرضه کنندگان دو شرکت سایپا و ایران خودرو بودند.

شیوه عرضه خودرو در سامانه یکپارچه به این صورت بود که متقاضیان خودروهای خود را انتخاب و سپس متقاضیان بر اساس وضعیت تولید خودروساز در نوبت تحویل دریافت خودرو قرار می گرفت با توجه به اینکه محصولات شرکت ایران خودرو بسیار تقاضا بود بنابراین نوبت تحویل برخی از متقاضیان محصولات این خودروساز به سال ۱۴۰۳ موکول شده است.

فارس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar