کاهش خودروهای برگشتی به شبکه خدمات ایران خودرو

دوشنبه 16 خرداد 01 ساعت 10:57
کاهش خودروهای برگشتی به شبکه خدمات ایران خودرو
مدیرعامل ایساکو از کاهش ۷۶ درصدی خودروهای متوقع و کاهش ۴۶ درصدی خودروهای متوقف در شبکه خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد و گفت: درصد خودروهای برگشتی به شبکه خدمات پس از فروش با ایراد یکسان کاهش ۴۸ درصدی داشته است.

بابک سلاجقه با بیان این‌که، از بهمن ماه سال گذشته، رویکردهای نوینی در حوزه افزایش رضایت مشتریان در حال اجراست، گفت: روند کاهشی خودروهای متوقف و متوقع ادامه دارد و در آینده نزدیک، به صفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: در تازه‌ترین ارزیابی‌های شاخص رضایت مشتریان در فروردین ۱۴۰۱ با افزایش ۱۰ واحدی، امتیاز ۷۹۳ کسب شده در صورتی که این عدد در فروردین ماه سال گذشته ۷۸۳ بوده است.

مدیرعامل ایساکو افزود: در حال حاضر درصد خودروهای برگشتی به شبکه خدمات پس از فروش با ایراد یکسان کاهش ۴۸ درصدی داشته که نشان از شناسایی نقاط بهبود و اجرای برنامه‌های ارتقای کیفیت برای حذف ایرادات یکسان خودروها بوده است.

سلاجقه از افزایش ۵۰ درصدی اجرای برنامه‌های آموزشی به کارکنان شبکه خدمات پس از فروش در ماه‌های اخیر خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت دانش و تخصص کارکنان، رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک در آموزش و پرورش اضافه شده و پیش بینی می‌شود ۲۰۰ دانشجو در این رشته پذیرش شوند.

وی خودکفایی ساخت ابزارهای مخصوص محصولات ایران خودرو را از رویکردهای مهم ایساکو در کاهش هزینه خدمات پس از فروش دانست و گفت: این اقدام کاهش هزینه ۱۲.۷ میلیارد تومانی را رقم زده است.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar