تاثیر مذاکرات در بازار خودرو

چهارشنبه 20 بهمن 00 ساعت 14:18
تاثیر مذاکرات در بازار خودرو

گزارش میدانی از بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که در بازار امروز بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو همچنان بدون تغییر و با نرخ ۲۶۷ میلیون تومان معامله می‌شود و پژو پارس معمولی با ۳ میلیون تومان کاهش قیمت به نرخ ۲۸۷ میلیون تومان عرضه می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ پنج اما ۶ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و هم اکنون با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

امروز قیمت سمند ال.ایکس هم ۲ میلیون تومان افزایش داشت و با نرخ ۲۷۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

خودروی دنا معمولی هم که هفته گذشته بی‌وقفه صعودی بود امروز بدون تغییر قیمت فروخته می‌شود. بهای این خودرو هم اکنون ۳۶۶ میلیون تومان است و دنا اتومات با ۵ میلیون تومان کاهش قیمت ۴۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

پراید ۱۱۱ امروز یک میلیون تومان دیگر کاهش قیمت را تجربه کرد و با نرخ ۱۸۸ میلیون تومان معامله می‌شود و پراید ۱۳۱ هم با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت به نرخ ۱۷۱ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۵۱ با نرخ ۱۶۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

تیبا معمولی امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به نرخ ۱۸۱ میلیون تومان رسیده است و تیبا دو پلاس هم بدون تغییر قیمت، با نرخ ۱۸۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ساینا دنده‌ای امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و با بهای ۱۹۴ میلیون تومان معامله می‌شود و کوئیک دنده‌ای به ۱۹۴ میلیون تومان رسیده است. بهای کوئیک.آر هم در بازار امروز ۲۰۰ میلیون تومان است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar