خودروهای خارجی بازار خریداری ندارد

سه شنبه 25 آبان 00 ساعت 13:24
خودروهای خارجی بازار خریداری ندارد
خودروهای خارجی ماه هاست که مشتری ندارد و چنانچه هم معاملاتی در این حوزه انجام می شود مربوط به خودروهایی تا رنج یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل تهران، با اعلام این خبر در خصوص چگونگی خرید و فروش خودروهای خارجی در بازار اظهار داشت: قبلا افراد زیادی این خودروها را برای سرمایه گذاری خریداری می کردند اما اکنون با نبود مشتری، بیشتر این افراد خود فروشنده شده اند و مشتری در بازار وجود ندارد!

وی با بیان اینکه شخصی که خودروی خارجی سوار می شود در صورتیکه اقدام به تعویض آن می کند که بتواند نوع جدیدتر آن را خریداری کند، تصریح کرد: به دلیل عدم واردات خودرو چند سالی هست که خودروی جدیدی وارد کشور نشده، پس شخصی که مثلا سانتافه ۲۰۱۷ سوار می شود به دلیل اینکه خودروی جدید وجود ندارد تا آن را خریداری کند اقدام به تعویض خودروی خود نمی کند.

موتمنی اضافه کرد: در گذشته برخی هم با فروش خودروهای داخلی خود و پرداخت مابه التفاوت اقدام به خرید خودرو خارجی می کردند که به دلیل افزایش فاصله قیمتی که هم اکنون وجود دارد انجام این کار برایشان مقدور نیست، همین مسئله هم یکی از دلایل عدم خرید و فروش در حوزه خودروهای خارجی است.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar