پلمپ نمایشگاه‌های خودرو غیرمجاز با جدیدترین روش‌های کلاهبرداری

سه شنبه 11 تیر 98 ساعت 15:00
پلمپ نمایشگاه‌های خودرو غیرمجاز با جدیدترین روش‌های کلاهبرداری

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ گفت: در راستای اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی زراعی و باغ‌ها و همچنین اجرای احکام قطعی در این رابطه، به میزان ۷۷.۵ هکتار از اراضی کشاورزی به وضع سابق اعاده شده است.

حیدر جعفری گفت: به منظور اتخاذ تصمیمات لازم برای پیشگیری از وقوع تصادفات درون شهری و جاده‌ای مقرر شد نیروی انتظامی نواقص و پیشنهادات لازم را در اسرع وقت ارائه کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ در ادامه اظهارات خود در مورد نمایشگاه‌های خودرو غیرمجاز بیان کرد: با عنایت به وصول اخبار گوناگونی مبنی بر اینکه نمایشگاه‌های خرید و فروش خودرو فاقد مجوز فعالیت در سطح شهرستان، با شگرد‌ها و حربه‌های جدید اقدام به کلاهبرداری از مالکان و فروشندگان خودرو می‌کنند و این عمل باعث بروز نارضایتی و نگرانی در بین شهروندان شده است؛ در این مورد اتاق اصناف با هماهنگی دادستانی و همکاری نیروی انتظامی ضمن بازرسی دقیق از نمایشگاه‌های موصوف، اماکن فاقد مجوز فعالیت وفق ضوابط و مقررات پلمب و از فعالیت آنان جلوگیری شد.

وی در مورد اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از وقوع ساخت و ساز غیرمجاز و حفظ منابع آب‌های زیرزمینی و همچنین جلوگیری از تصرفات مراتع ملی بیان کرد: در این راستا نسبت به تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان و همچنین حفظ منابع آب‌های زیرزمینی اقدام شد.

جعفری یادآوری کرد: مقرر شد اداره جهادکشاورزی با همکاری نیروی انتظامی و ادارات خدمات رسان به صورت منظم و به صورت هفتگی و مشخصاً در روز‌های سه شنبه هر هفته نسبت به اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی، زراعی و باغ‌ها به صورت گسترده اقدام کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: در راستای اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی زراعی و باغ‌ها و همچنین اجرای احکام قطعی در این رابطه، به میزان ۷۷.۵ هکتار از اراضی کشاورزی به وضع سابق اعاده شده است.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar