تولید بنزین سوپر در پالایشگاه شازند از سر گرفته شد

سه شنبه 22 آذر 01 ساعت 16:59
تولید بنزین سوپر در پالایشگاه شازند از سر گرفته شد

مدیرعامل پالایشگاه شازند اراک گفت: در حال حاضر همه واحدهای عملیاتی در سرویس قرار دارد و بنزین سوپر، بنزین یورو، بنزین معمولی، گازمایع و پروپیلن و دیگر محصولات در حال تولید است‌.

مجید رجبی‌ با اشاره به از سرگیری تولید بنزین سوپر در این واحد و تامین نیاز استان تهران، اظهار داشت: واحد RFCC پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند از واحدهای بسیار مهم و استراتژیک در این شرکت محسوب می شود که محصولات آن برای کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی افزود: همکاران سخت کوش ما و شرکت‌های دانش بنیان یا یک اقدام گروهی، پس از انجام عملیات پیچیده تعمیراتی و ساخت قطعه، مجدداً واحد مذکور را در مدار تولید قرار دادند.

رجبی اظهار داشت: بدین ترتیب عملیات تعمیر و ساخت شیرآلات دچار نقص فنی و شفت‌های شیرآلات حساس در واحد RFCC درکمترین زمان ممکن با موفقیت به پایان رسید.

مدیرعامل پالایشگاه شازند اراک در پایان گفت: در حال حاضر تمامی واحدهای عملیاتی در سرویس قرار دارد و بنزین سوپر، بنزین یورو، بنزین معمولی، گازمایع و پروپیلن و دیگر محصولات در حال تولید است .

بر اساس این گزارش‌، چندی پیش به دلیل تعمیر یکی از واحدهای پالایشگاه شازند اراک، تولید بنزین سوپر در این پالایشگاه متوقف شده بود که این موضوع باعث کمبود بنزین سوپر در برخی از جایگاه‌های تهران شده بود.

فارس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar