قابل توجه کسانی که هنوز کارت سوخت دریافت نکرده‌اند

بروزرسانی در: جمعه 24 آبان 98 ساعت 03:46
قابل توجه کسانی که هنوز کارت سوخت دریافت نکرده‌اند

از اواسط مرداد مساله استفاده مجدد از کارت سوخت مطرح شد. اطلاعیه‌های گوناگونی هم برای آن داده شد. چه برای آنهایی که می‌خواستند کارت المثنی بگیرند و چه آنهایی که اصلاً اقدام نکرده بودند.

به نظر می‌رسد تاکنون مالکان خودروی شخصی موفق به دریافت کارت سوخت شده باشند ولی اگر هنوز هم به هر دلیلی برای این کار اقدام نکرده‌اید، این نکات را بخوانید:

۱-ثبت ‌نام کارت سوخت دیگر از طریق هیچ سایتی انجام نمی‌شود. پس گول سایت‌ها و یا لینک‌هایی که به شما وعده ارائه کارت سوخت در زمان کم را می‌دهند نخورید.

۲-اگر به هر علتی هنوز هم موفق به دریافت کارت خود نشده‌اید، تنها راهی که می‌توانید اقدام کنید، مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ است.

۳-مدارک لازم را همراه خود ببرید تا با مشکل مواجه نشوید. معمولاً اگر مالک خودرو خودش مراجعه می‌کند باید مدارک هویتی خودرو و شناسایی خودش را همراه داشته باشد. اگر هم از طریق وکیل قانونی‌تان اقدام می‌کنید، باید مدرکی دال بر وکالت از شما به همراه مدارک هویتی خودرو همراه داشته باشد.

۴-استفاده مجدد از کارت سوخت برای ساماندهی این حوزه بوده و ممکن است در هر زمانی اعلام شود که دیگر سوخت‌گیری بدون کارت سوخت شخصی افراد، ممکن است. پس بهتر است هرچه زودتر نسبت به دریافت این کارت اقدام کنید.

۵-وقتی کارت سوخت را دریافت کردید، لازم است که یکبار با آن سوخت‌گیری کنید تا فعال شود. ممکن است پمپ بنزینی که به آن مراجعه کردید برای این فعال‌سازی درخواست پول کند. فراموش نکنید که این کار باید به طور رایگان انجام شود. چهار رقم سمت راست کد ملی شما، به صورت پیش‌ فرض رمز کارت سوخت شماست.

ایرنا

۱۰ سوال رایج درباره کارت سوخت

مراقب پیامک‌های دریافت کارت سوخت باشید

تکلیف کارت سوخت خودروهای فرسوده چیست؟

طرح استفاده از کارت سوخت مورد استقبال قرار نگرفته است

ثبت نام کارت سوخت ۹۸ 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar