محدود کردن مقدار سوخت‌گیری تعمدی است

بروزرسانی در: چهارشنبه 20 شهریور 98 ساعت 13:06
محدود کردن مقدار سوخت‌گیری تعمدی است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌گوید اخلال‌گران اقتصادی قصد دارند با عصبی کردن مردم، ایجاد صف‌های طویل، افزایش آلاینده‌های طبیعی و... به هدف حذف کارت سوخت برسند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با انتقاد از اینکه بعد از آغاز اجرای طرح احیای کارت سوخت، سوخت‌گیری خودروها در هر مرحله به ۳۰ لیتر محدود شده است، گفت: به نظرم همان افرادی که کارت سوخت را چند سال اخیر حذف کردند امروز هم به دنبال این هستند تا بتوانند بار دیگر کارت سوخت را از گردونه خارج کنند.

همان افرادی که کارت سوخت را چند سال پیش حذف کردند امروز هم به دنبال این هستند تا بتوانند بار دیگر کارت سوخت را از گردونه خارج کنند

بعضی از صاحبان خودور باید در روز تا ۶ مرحله به پمپ بنزین‌ها مراجعه کنند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه قرار دادن سقف برای میزان سوخت‌گیری جزو اهداف و مفاد طرح احیای کارت سوخت نبوده است، ادامه داد: تخصیص تنها ۳۰ لیتر بنزین در هر مرحله سوخت‌گیری برای خودروهای سنگین با باک‌های بزرگ، مشکلات گوناگون و صف‌های طویل ایجاد کرده است حتی براساس گزارش‌های میدانی دریافتی، بعضی از صاحبان خودور باید در روز  تا ۶ مرحله به پمپ بنزین‌ها مراجعه کنند.

محدود کردن مقدار سوخت‌گیری تعمدی است

وی با عقیده به اینکه محدود کردن مقدار سوخت‌گیری تعمدی است، افزود: مگر می‌شود متولیان مجموعه پالایش و پخش بنزین ندانند با ۳۰ لیتر کار انجام نمی‌شود در حالی هدف احیای کارت سوخت تنها درک درست از میزان مصرف و کاهش قاچاق سوخت است پس باید پرسید اگر خودروها در روز یک یا چند بار سوخت‌گیری کند در مصرف و میزان قاچاق تغییری ایجاد می‌شود؟

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به اینکه اخلال‌گران اقتصادی قصد دارند با عصبی کردن مردم، ایجاد صف‌های طویل،افزایش آلاینده‌های طبیعی و... به هدف حذف مجدد کارت سوخت برسند، افزود: مجلس به این موضوع ورود خواهد کرد و دولت باید نسبت به آشفتگی ایجاد شده پاسخگو باشد.

خانه ملت

راه‌اندازی سرویس دو پاکته کارت سوخت

ارسال پیامک‌های کلاهبرداری همچنان ادامه دارد!

کدام خودروها نمی‌توانند کارت سوخت دریافت کنند؟

ناکام ماندن دولت الکترونیک در پروژه کارت سوخت

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar