پیشنهاد تک نرخی شدن بنزین با قیمت ۱۸۰۰ تومان

بروزرسانی در: شنبه 14 دی 98 ساعت 01:21
پیشنهاد تک نرخی شدن بنزین با قیمت 1800 تومان

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد تک نرخی شدن بنزین با قیمت ۱۸۰۰ تومان خبر داد و گفت: مردم حتی راضی به بنزین دو هزار تومانی تک نرخی هم هستند.

احمد صفری  با اشاره به دو پیشنهادی که برای اصلاح قیمت بنزین در مجلس شورای اسلامی مطرح شده، اظهار کرد: پیشنهادی که من دادم دو برابر شدن سهمیه خودروهای شخصی به ۱۲۰ لیتر در ماه با قیمت‌های فعلی بنزین سهمیه‌ای لیتری ۱۵۰۰ و آزاد لیتری سه هزار تومان است.

وی ادامه داد: پیشنهاد یکی دیگر از نمایندگان هم حذف بنزین دو نرخی و تک نرخی شدن آن با قیمت لیتری ۱۸۰۰ تومان بود که هر دو طرح در حال بررسی است و تعدادی امضا هم برای آنها جمع شده است.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه این طرح‌ها به هیات رئیسه مجلس ارائه شده، عنوان کرد: هرکدام از این دو طرح  به تصویب برسد، اجرایی خواهد شد.

صفری در پاسخ به این سؤال که کدام طرح احتمال بیشتری برای رأی آوردن دارد، عنوان کرد: بنزین تک نرخی طرح بهتری است، چون دو نرخی بودن بنزین موجب ایجاد فساد و سوءاستفاده خواهد شد. از طرف دیگر با بررسی که کردیم مردم حتی به بنزین لیتری دو هزار تومان تک نرخی هم راضی هستند.

صفری در خصوص اینکه آیا سهمیه‌بندی بنزین تاثیری در کاهش مصرف داشته نیز عنوان کرد: بر اساس آنچه مسئولین اعلام کرده‌اند این طرح منجر به کاهش مصرف بنزین شده، اما ما خیلی در جریان جزییات آن نیستیم.

ایسنا

سوخت LPG جایگزین بنزین شود!

آخرین وضعیت کیفیت بنزین و گازوئیل

احتمال افزایش سهمیه بنزین در ایام نوروز

دلیل کم شدن سهمیه بنزین از کارت سوخت چیست؟

قیمت بنزین در بودجه سال ۹۹ 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "پیشنهاد تک نرخی شدن بنزین با قیمت ۱۸۰۰ تومان"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
امیر
مهمان

اقا مردم به ۱۵۰۰ تومنی هم راضی نیستند از طرف مردم حرف نزن از طرف خودت حرف بزن تحت فشارن میفهمی تحت فشاررررر