کلاهبرداری جدید با موضوع ثبت نام سهمیه بندی بنزین!

چهارشنبه 13 شهریور 98 ساعت 14:53
کلاهبرداری جدید با موضوع ثبت نام سهمیه بندی بنزین!

بتازگی پیامک‌هایی به تلفن همراه بعضی از مردم با موضوع "ثبت‌ نام سهمیه بندی بنزین" آمده که این پیامک‌ها حاوی لینکی جهت دریافت اطلاعات کارت بانکی و پرداخت وجهی جهت ثبت نام است.

در حالی که تصمیمی مبنی بر اعمال سهمیه بندی بنزین در مجموعه دولت و مجلس شورای اسلامی اتخاذ نشده، به نظر می‌رسد بعضی سوءاستفاده‌گران از فضای تغییرات اعمال شده در نظام توزیع بنزین که شامل الزام در استفاده از کارت سوخت شخصی و محدود شدن حجم سوخت‌گیری با استفاده از کارت جایگاه است، سوءاستفاده کرده و در پی کلاهبری با موضوع سهمیه بندی بنزین هستند.

بتازگی پیامک‌هایی به تلفن همراه بعضی از مردم با موضوع "ثبت نام سهمیه بندی بنزین" آمده که این پیامک‌ها حاوی لینکی جهت دریافت اطلاعات کارت بانکی و پرداخت وجهی جهت ثبت نام است.

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار داشت: تا امروز هیچ تصمیمی در مورد سهمیه بندی بنزین گرفته نشده است.

وی افزود: هزینه مصوب برای صدور کارت هوشمند سوخت مبلغ ۱۰ هزارتومان است که حضوری، در دفاتر پلیس +۱۰ و یا هنگام تحویل کارت هوشمند سوخت توسط مأمورین پست اخذ می‌شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی یادآوری کرد: هموطنان عزیز مراقب سوءاستفاده و کلاهبرداری سایت‌های غیرقانونی و غیرمجاز که اطلاعات شخصی و کارت‌های بانکی مردم را درخواست می‌کنند، باشند.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar