مشکلات فراوان سایت ثبت نام بهمن موتور

یکشنبه 26 دی 00 ساعت 14:18
مشکلات فراوان سایت ثبت نام بهمن موتور

امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۰ صبح در حالی گروه بهمن فروش آنلاین دو خودروی دیگنیتی و فیدیلیتی را با تاخیر یک هفته‌ای کلید زد که نحوه انجام این فروش‌های اینترنتی امروز و ماه‌های گذشته اعتراضاتی را از سوی مشتریان به دنبال داشته است.

دوشنبه هفته گذشته (۲۰ دی‌ماه) فروش نقدی دو محصول نوبرانه گروه ‌بهمن یعنی دیگنیتی و فیدیلیتی یک ساعت قبل از انجام فروش اینترنتی به دلیل مشکلات زیرساختی لغو شد.

آن‌طور که «مجتبی نظری» مدیر ارتباطات گروه بهمن اطلاع داده بود:  سعی گروه بهمن بر مشتری مداری و رسانیدن محصولات به دست مشتریان و مصرف‌کنندگان واقعی است، به همین دلیل برخی از مشکلات زیرساختی و مشکل در ثبت‌نام آنلاین منجر به لغو برنامه فروش شد و هرگونه شایعات در خصوص افزایش قیمت‌ها بی‌اساس است.

وی یادآور شد: اکنون برخی محدودیت‌ها برای فروش ایجادشده، به طوری که هر کد ملی قادر به یک خرید خودرو خواهد بود و تکرار خرید توسط یک کد ملی را شاهد نخواهیم بود.

مدیر ارتباطات گروه بهمن اضافه کرد: همچنین محدودیت کد ملی را برای نمایندگی‌های فروش خود ایجاد کردیم و این نمایندگی‌ها قادر به ثبت‌نام خواهند بود.

وی با اشاره به قوی‌تر شدن زیرساخت‌ها در برنامه فروش جدید، تاکید کرد: گروه بهمن در هر مرحله‌ای متوجه حضور مشتریان غیرواقعی شود از فروش خودرو جلوگیری خواهد کرد، همچنین امکان صلح خودرو در مرحله ثبت‌نام و انتقال امتیاز خودرو به دیگران برداشته شده است.

برخلاف گفته های مدیر ارتباطات گروه بهمن، کاربران بسیار زیادی در تماس با ما از نحوه ثبت نام و اختلال در سایت گله‌مند بودند.

اکثر مشکلات پیش آمده برای این کاربران مربوط به مشکلات زیرساختی بود که از جمله این مشکلات میتوان به عدم نمایش کد کپچا ۴ رقمی و نشان ندادن گزینه شهر و استان اشاره داشت که باعث ناموفق بودن تمامی این افراد در ثبت نام امروز بوده است.

فروش محصولات بهمن موتور

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

44 دیدگاه ها برای "مشکلات فراوان سایت ثبت نام بهمن موتور"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علی
مهمان

متاسفانه شماها مردم‌شریف رو احمق فرض کردین باباجمع کنین این دلال بازیا رو.تا کی باید چوب این کارارو بخوریم اه گندش در آوردین واقعا

shahi
مهمان

در حماقت این ملت که در صف بهمن موتور درحال له و خفه شدن هستند شک نداشته باشی.

علیرضا
مهمان

هرکاری کنیددلال بیشرف یه جوری قانون رودورمیزنه

بهنام
مهمان

کلا خریدار واقعی سر کاره و نمی تونه ثبت نام کنه تا ساعت ۱۰و نیم امکان ورود به سایت نبود و بعد از آن هم تا مرحله ثبت اطلاعات پیش رفتیم و مثل قبل دوباره اعلام می کرد که ظرفیت ثبت نام این مدل تکمیل شده و مدل دیگری انتخاب کنید کلا برای خرید ماشین چینی هم باید از هفت خوان رستم عبور کنی نحوه خرید ماشین های با کیفیت را در کشورهای همسایه می بینی و…آیا از سر کار گذاشتن ملت لذت می برید

...
مهمان

مشکلات سایت باید حل بشه اوله کپچا رو باید به ری کپچا تغییر بدن کد نباشه تصویر باشه بعد هم شهرستان هارو اصلا نشون نمیداد میگفت در حال بارگزاری

علی
مهمان

این نوع فروش توهین به ملت شریف هست،چرا دستگاههای نظارتی ورود نمی کنند،به نظر می آید روش قرعه کشی اگرچه مطلوب نیست اما حداقل از روش فعلی مورد عمل بهمن خودرو مناسب تر هست.در این وانفسای دزدی اینترنتی از حسابها ،شاید انتقال وجوه کردن پول به یک کارت وانجام ثبت نام شاید راه را برای کلاهبرداری هموار کند.اگر دستگاههای نظارتی اسامی برندگان چند دوره قبل بهمن خودرو را مطالبه وبررسی کند شاید خیلی ازموارد مبهم ثبت نام بهمن خودرو مشخص شود…..

علی
مهمان

همه اش دروغ و ریا و فساد .
*** برای خرید هرچیزی فساد و رانت وجود داره . اون از ایرانخودرو که الان ۲ سال شده که اسمم در هیچ قرعه کشی در نیومده و این هم از بهمن موتور که اصلا سایتش باز نمی شد مکقع ثبت نام .
متاسفانه مثل سال های قبل که ایران خودرو ثبت نام داشت می آمدن آیپی های غیر از خودشون رو مسدود می کردن الان هم برای فیدلیتی همین طور شده

بی نام
مهمان

مشکل نیست و دستکاری عمدی هست .

علیرضا
مهمان

برای افراد عادی،اصلا نمیشه ثبت نام کرد

حمید معینی فر
مهمان
متاسفانه این مافیای دلال ها همه جا هستند و هیچ وقت نخواهند گذاشت که بازار رنگ آرامش به خودش ببینه من امروز با یه اینترنت پرسرعت وارد سایت شدم و همه مراحل رو رفتم و فید شهر رو هر کاری کردم باز نکرد و درنهایت بعد از ۴۰ دقیقه از آغار شروع بکار سایت ظرفیت پر شد ولی سوال اینجاست که چطور این همه آدم نمیتونن وارد سایت بشن واگر هم بشن وسط راه متوقف میشن ولی درعوض از کارکنان خود نمایندگی به من پیشنهاد ۸۰ ۹۰ میلیون تومنی میکنه که اگر این مبلغ و بدی من برات ثبت نام… بیشتر
امیر
مهمان

شما مردم رو مسخره کردی من سه مرحله برای ثبت نام وخرید اقدام کردم تامرحله واریز وجه با هزار دردسر رسیدم یهو می‌نویسه ظرفیت تکمیل است یا رنگ درخواستی موجود نیست بعد یک شرکت نرم افزاری بنام ممتاز خودرو وابسته به بهمن خودرو اعلام میکنم ما بایک ویدئوی چهار دقیقه ای ترفند ثبت نام رو آموزش میدهیم باید قبلش۴۷۰۰۰۰تومان واریز کنیدوهیچ مسئولیتی درقبال ثبت نام هم نداریم یعنی حالم از بهمن خودرو بهم خورده بااین دلال پروری وبازار سیاه سازیشون الآن هم بیشتر ماشینهای بهمن خودرو دست دلالها و نمایشگاه هست