عدم خدمات پس از فروش برای اتوبوس های دست دوم وارداتی

پنج شنبه 3 شهریور 01 ساعت 09:29
عدم خدمات پس از فروش برای اتوبوس های دست دوم وارداتی
مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل گفت: متاسفانه اتوبوس های دست دوم وارداتی اروپایی از نبود خدمات پس از فروش مناسب رنج خواهد برد.

جواد توسلی مهر، در گفت وگو با خبرنگار با بیان این مطلب اظهار داشت: همانطور که می دانید پنج تا شش سال از تولید اتوبوس های یورو۵ در اروپا می گذرد و واردات اتوبوس های دست دوم اروپایی که افزون بر پنج سال از تولید و تردد تمام وقت آن می گذرد، اشتباهی بیش نیست.

وی اضافه کرد: چنانچه شیشه یکی از این اتوبوس های دست دوم وارداتی اروپایی ترک بردارد یا بشکند بطور حتم خدمات پس از فروشی برای تعمیر یا تعویض آن وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل ایران خودرودیزل، با توجه به اینکه معاون شهردار تهران بزرگترین مشکل برای تامین اتوبوس را مسائل مالی دانسته است، تصریح کرد: این دوستان شهرداری تهران مدعی هستند که بخش خصوصی نسبت به واردات اتوبوس های دست دوم وارداتی با قیمت یک میلیارد تومان اقدام خواهد کرد.

توسلی مهر با تاکید بر اینکه چنانچه اتوبوس با قیمت ارزان وارد شود و سرویس مناسب هم به آن ارائه شود اتفاق خوبی است، افزود: متاسفانه فرایندی که دوستان برای ورود اتوبوس تعریف می کنند خیلی در محاسبات اقتصادی نمی گنجد و جالب تر اینکه بخش خصوصی در این خصوص به همه آقایان دولتی قول مساعد داده است.

وی وجود خارجی تعداد دو هزار اتوبوس دست دوم اروپایی برای ورود به کشور را نیز با تردید همراه دانست و تاکید کرد: در جلسه شورای عالی امنیت ملی شرایطی برای این واردات تعریف شده است که باید رعایت شود.

مدیرعامل شرکت ایران خودرودیزل در ادامه از پیشنهاد یک راهکار به شهرداری تهران برای تامین اتوبوس های مورد نیازش خبر داد و گفت: ورود اتوبوس های دست دوم اروپایی به شرط موجود بودن، حداقل یکسال زمان می برد و ما پیشنهاد دادیم تعداد ۵۰۰ دستگاه اتوبوس ایران خودرودیزل و ۵۰۰ دستگاه دیگر یک شرکت داخلی تا مهرماه امسال تولید و تامین کند که با استقبال معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران مواجه شد.

توسلی مهر در پایان از مذاکره معاون شهردار تهران با وزیر کشور در خصوص تامین اتوبوس های مورد نیاز از سوی شرکت های داخلی و کنسل کردن ورود اتوبوس های دست دوم اروپایی خبر داد.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar