احتمال افزایش کرایه حمل و نقل عمومی از خرداد

دوشنبه 15 اردیبهشت 99 ساعت 11:18
احتمال افزایش کرایه حمل و نقل عمومی از خرداد

معاون عمرانی فرمانداری تهران با تاکید بر اینکه با کنترل شیوع کرونا ویروس و بهبود اوضاع احتمال اعمال افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی وجود دارد افزود: افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها احتمالاً از واخر اردیبهشت و یا اوایل خرداد اعمال خواهد شد.

غلامحسین آرام در تشریح زمان اعمال افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی گفت: مصوبه افزایش بهای خدمات از طرف شورا ارسال شد و در نهایت به تأیید هیات تطبیق رسید به این ترتیب برای نرخ کرایه تاکسی‌ها به طور میانگین افزایش ۲۳ درصدی مصوب شده بود که در هیات تطبیق هم به تأیید رسید.

وی افزود: البته این افزایش به طور میانگین است برای مثال در بعضی خطوط افزایش ۱۸ درصدی را خواهیم داشت؛ احتمالاً با بهبود اوضاع و کنترل شیوع کرونا ویروس این افزایش نرخ کرایه‌ها از اوایل خردادماه سال جاری اعمال خواهد شد.

وی در خصوص بررسی بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری تهران هم گفت: این مصوبه مورد بررسی قرار گرفت و کلیات بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری به تأیید رسید البته بعضی بندها ایراد گرفته شده بود که برخی از آنها توسط شورای شهر تهران رفع ایراد شد و بر برخی دیگر پافشاری کردند که به هیات حل اختلاف ارسال شده است.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar