پلیس باید صلاحیت رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را تأیید کند

شنبه 12 مرداد 98 ساعت 12:26
پلیس باید صلاحیت رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را تأیید کند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که صلاحیت رانندگان مسافربرهای اینترنتی حتماً باید از سوی پلیس تأیید شود.

سردار حسین رحیمی  در خصوص شرایط تاکسی‌های اینترنتی و جذب راننده از طرف این تاکسی‌ها گفت: تاکسی‌های اینترنتی پیش از جذب راننده حتماً باید هماهنگی‌های لازم را با پلیس اماکن داشته باشند، تا بررسی‌های لازم در خصوص صلاحیت رانندگان پیش از آغاز فعالیتشان انجام شود.

وی ادامه داد: پلیس روی این موضوع حساسیت ویژه‌ای دارد، چون که وقتی قرار است راننده این تاکسی‌ها، زنان و فرزندان مردم را جابجا کنند حتماً باید  صلاحیت لازم را هم داشته باشند.

رییس پلیس پایتخت در خصوص افرادی که در کنار خیابان اقدام به جذب راننده برای اسنپ و تپسی و ... می‌کنند هم گفت: این افراد هم پس از ثبت نام و پیش از آنکه فعالیتشان را به عنوان راننده شروع کنند، باید صلاحیت و سوابقشان بررسی شود و به تأیید پلیس برسد.

رحیمی در خصوص اینکه آیا هم اکنون چنین رویه‌ای در خصوص رانندگان تاکسی‌های اینترنتی وجود دارد یا خیر؟ اظهارکرد: این موضوع هم اکنون وجود دارد و من به مدیران تاکسی‌های اینترنتی هم گفته‌ام که حتماً باید صلاحیت رانندگان بررسی شود و پس از تعیین صلاحیت فردی وارد چرخه فعالیت شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان تاکید کرد: به شرکت‌ها و تاکسی‌های اینترنتی بار دیگر تاکید می‌کنم که برای جذب راننده با پلیس هماهنگ باشند و در صورتی که تخلفی رخ دهد و ما متوجه شویم که چنین اقدام در خصوص راننده‌ای انجام نشده، حتماً با آن برخورد خواهیم کرد.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar