اولویت بندی تحویل خودروهای پیش فروش شده سایپا

شنبه 11 خرداد 98 ساعت 17:08
اولویت بندی تحویل خودروهای پیش فروش شده سایپا

معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: سایپا با پایش ثبت‌ نام‌ کنندگان، خودروهای مصرف‌کنندگان واقعی و تک‌ ثبت ‌نامی را در اولویت تحویل قرار می‌دهد.

حسین کاظمی طرقی گفت: باتوجه به ضرورت جلب رضایت مشتریان و اجرای عادلانه برنامه تحویل خودروهای مشتریان، ثبت‌نام‌کنندگانی که منتظر دریافت یک خودرو هستند، در اولویت قرار دارند و تلاش می‌کنیم خودروهای این طیف از افراد، زودتر به‌دست‌شان برسد.

به گفته وی، افرادی که برای اولین بار صاحب خودرو می‌شوند و یا برای اولین بار قصد دارند از محصولات سایپا استفاده کنند، جزو مصرف‌کنندگان واقعی دسته‌بندی شده و خودروهای خود را زودتر از دیگران دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: سایپا پیشتر هم در مورد اولویت ‌بندی تحویل خودروهای مشتریان اطلاع‌رسانی کرده و هدف خود را از اجرای این برنامه، مشتری‌مداری و جلب رضایت مصرف‌کنندگان واقعی اعلام کرده است.

معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: باتوجه به اجرای موفقیت‌آمیز برنامه افزایش تولید و رسیدن به رکورد تولید بیش از ۴۲ هزار دستگاه خودرو در یک ماه، تحویل خودروهای مشتریان با شتاب بیشتری در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم در کمترین زمان ممکن، تعهدات خود را پاسخ دهیم.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "اولویت بندی تحویل خودروهای پیش فروش شده سایپا"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
پیام
مهمان

فقط دروغ میگن