تکذیب خبر تغییر موتور محصولات رنو توسط سایپا

بروزرسانی در: دوشنبه 10 تیر 98 ساعت 13:16
تکذیب خبر تغییر موتور محصولات رنو توسط سایپا

مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد این شرکت خودروسازی هیچ برنامه و پروژه‌ای برای تغییر موتور خودروی ساندرو یا هر خودروی مشترک دیگری ندارد. این مرکز در بیانیه خود، ضمن تکذیب ادعای مطرح شده در رسانه‌ها، از مدرسان شرکت‌های دیگر فعال در صنعت خودرو خواسته است برنامه‌ها یا تخیلات خود را به شرکت‌های دیگر از جمله شرکت خودروسازی سایپا تعمیم ندهند.

مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا در این بیانیه آورده است: در روزهای گذشته بعضی رسانه‌ها به گفته‌های یک مدرس از یکی از شرکت‌های فعال در حوزه خدمات پس از فروش استناد کرده و از قول ایشان اعلام کرده‌اند، قرار است موتور EF7 روی خودروهای تندر۹۰ و ساندرو هم نصب شود. مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا به نمایندگی از این شرکت خودروسازی با اعلام اینکه هیچ برنامه‌ای برای استفاده از این موتور یا هر موتور دیگری روی محصول ساندرو ندارد، ذکر موارد زیر را ضروری می‌داند:

۱- معلوم نیست که یک مدرس در شرکت خدمات پس از فروش چگونه به خود اجازه می‌دهد در مورد برنامه‌های تولیدی و فنی یک گروه خودروسازی دیگر اظهارنظر کرده و چنین موضوع کذب و غیر کارشناسانه‌ای را مطرح کند.

۲- این احتمال وجود دارد که شرکت متبوع مدرس یاد شده، چنین ذهنیت و برنامه‌ای را در مورد محصولات تولیدی خود داشته باشد ولی کمترین که از این مدرس و همکاران وی انتظار می‌رود این است که برنامه‌های خود را به شرکت‌های دیگر خودروسازی تعمیم ندهند.

۳- تولید محصول ساندرو و تندر۹۰ در شرکت خودروسازی سایپا به خاطر ترک ایران از طرف کمپانی فرانسوی رنو و عدم عمل کردن این کمپانی به تعهداتش متوقف شده و سایپا هم با صرف هزینه‌های قابل توجه، برای تأمین منافع مشتریان محترم، طرح‌های تبدیلی محصولات پیش فروش شده را اجرا کرده و نتایج این بدعهدی را کنترل کرده است. از این رو، طرح چنین موضوعات غیراجرایی و غیرکارشناسانه‌ای باعث تشویش اذهان خریداران محترم خودرو در کشور می‌شود.

۴- از رسانه‌های محترم هم انتظار می‌رود نگاه تخصصی و راهبردی خود را در تمامی حوزه‌ها حفظ کرده و تنها براساس تخیلات افرادی که مسئولیت سخنان خود را قبول نداشته و حاضر به معرفی خود هم نیستند، چنین مباحثی را اشاعه ندهند.

مرکز تحقیقات و نوآوری شرکت خودروسازی سایپا در پایان ضمن استقبال از مشارکت و همفکری متخصصان، پژوهشگران، نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان در پیشبرد و توسعه صنعت خودرو، صبوری؛ همدلی و همراهی مشتریان و مردم شریف ایران را در این شرایط سخت و پرچالش نبرد اقتصادی، ارج می‌نهد و می‌کوشد تمام توان خود را برای رفع مشکلات موجود به‌کار بندد.

سایپانیوز

قیمت خودرو سایپا

قیمت پراید

فروش فوری سایپا 

پیش فروش سایپا 

تاریخ صدور دعوتنامه محصولات سایپا 

فروش اقساطی سایپا 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

4 دیدگاه ها برای "تکذیب خبر تغییر موتور محصولات رنو توسط سایپا"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
Mmd aqa
مهمان

همون بهتر که تندر نود تولید نشه
تا اینکه بیاد با موتور ef7 تولید شه

متضرر
مهمان

سایپا به گور هفت جد و آبادش خندیده که طرح تبدیل گذاشته؛ ۱۳ ماه از زمان تحویل خودروی تکمیل وجه شده ساندروی بنده میگذرد اما هیچ خبری از تحویل و تبدیل نیست

مجید
مهمان

شاید سابپا میخواد موتور پراید روشون بذاره نه ef7 به همین خاطر هم ناراحت شدن

ساندوراستپ مهرماه
مهمان

مشتریانی که از سال ۹۶ همچنان منتظر خودروی ساندرو هستند و شرکت محترم سایپا به جای پاسخگویی خیلی راحت بیان می کند که با ارائه طرحهای جایگزین نظر مشتریان را جلب کرده و هیچ گونه مشکلی ندارند
تا کی قصد فرار از پاسخگویی دارند و به جای عذر خواهی از مشتریان پاسخهای نامربوط می دهند.