تکمیل و تحویل ۳۰۰ هزار خودرو توسط سایپا

بروزرسانی در: شنبه 9 آذر 98 ساعت 16:58
تکمیل و تحویل 300 هزار خودرو توسط سایپا

قائم‌ مقام مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا در امور فروش از تحویل ۳۰۰ هزار خودرو به مشتریان از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه خبر داد و گفت: با تلاش تیم مدیریتی و همت کارکنان شرکت سایپا در جهت افزایش و رونق تولید، روند تحویل خودروهای ثبت ‌نامی قابل تولید به مشتریان با سرعت در حال پیگیری است.

مجید باقری افزود: پس از اتمام تعهدات برجای مانده از سال ۹۷، تحویل خودروهای معوق مربوط به طرح‌های پیش‌ فروش و فروش فوری و اعتباری سال جاری در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به تسریع در تکمیل خودروهای کف کارخانه و همچنین اجرای برنامه تولید عبور مستقیم، هم اکنون و به‌ صورت روزانه، تحویل خودروهای مشتریان توسط سایپا از مرز ۳۰۰ هزار دستگاه گذشته و همچنان با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.

وی پیش‌بینی کرد در ماه‌های آتی باتوجه به نزدیک شدن به پایان سال و افزایش تولید محصولات، سرعت پاسخ‌گویی به تعهدات معوق افزایش یابد.

قائم‌مقام مدیرعامل سایپا یادآور شد: سایپا انواع خودروهای قابل عرضه را در طرح‌های جایگزینی محصولات غیرقابل تولید، با شرایط متنوع در اختیار مشتریان گذاشته تا از این طریق تعهدات خود را هم تحت پوشش قرار دهد.

به گفته باقری طرح‌های پیش‌ فروش و فروش فوری و اعتباری محصولات سایپا با هدف کنترل بازار و پاسخ‌گویی به تقاضای موجود هم به‌عنوان یک روش مؤثر برای مقابله با واسطه‌گری و با هدف تنظیم بازار و کاهش التهابات در این بخش، ادامه خواهد یافت.

سایپانیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar